Scientific Evaluation of Sound Branding as an Integrative Part of Brand Management

Jäger, Clemens és Jäger, Tina és Hofmann, Daniela és Bensch , Tino (2011) Scientific Evaluation of Sound Branding as an Integrative Part of Brand Management. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 2011 (3-4). pp. 48-69. ISSN 0865-7823

[thumbnail of GT_2011_3_4_03_Jager_et_al_u.pdf]
Előnézet
Szöveg
GT_2011_3_4_03_Jager_et_al_u.pdf

Download (3MB) | Előnézet
Hivatalos webcím (URL): http://gt.nyme.hu/gt_2011_3-4_03_jager_et_al.html

Tudományterület / tudományág

társadalomtudományok > gazdálkodás- és szervezéstudományok

Kar

Nem releváns

Intézmény

Nyugat-Magyarországi Egyetem

Mű tipusa: Cikk
További információ: FELTÖLTŐ: Tompáné Székely Zsófia - tzsofi@emk.nyme.hu #hozzárendelt szerző ismeretlen
SWORD Depositor: Teszt Sword
Felhasználó: Zsófia Tompa
A mű MTMT azonosítója: MTMT:3092427
Dátum: 26 Aug 2016 18:18
Utolsó módosítás: 29 Jún 2018 08:20
URI: http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/1028

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben