Scientific Evaluation of Sound Branding as an Integrative Part of Brand Management

Jäger Clemens and Jäger Tina and Hofmann Daniela and Bensch Tino (2011) Scientific Evaluation of Sound Branding as an Integrative Part of Brand Management. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 2011 (3-4). pp. 48-69. ISSN 0865-7823

[img]
Preview
Text
GT_2011_3_4_03_Jager_et_al_u.pdf

Download (3310Kb) | Preview
Official URL: http://gt.nyme.hu/gt_2011_3-4_03_jager_et_al.html

Tudományterület / tudományág

social sciences > business and management

Faculty

Not relevant

Institution

Nyugat-Magyarországi Egyetem

Item Type: Article
Additional Information: FELTÖLTŐ: Tompáné Székely Zsófia - tzsofi@emk.nyme.hu #hozzárendelt szerző ismeretlen
SWORD Depositor: Sword Teszt
Depositing User: Tompa Zsófia
Identification Number: MTMT:3092427
Date Deposited: 2016. Aug. 26. 18:18
Last Modified: 2018. Jun. 29. 08:20
URI: http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/1028

Actions (login required)

View Item View Item