Scientific Evaluation of Sound Branding as an Integrative Part of Brand Management

Jäger, Clemens and Jäger, Tina and Hofmann, Daniela and Bensch , Tino (2011) Scientific Evaluation of Sound Branding as an Integrative Part of Brand Management. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 2011 (3-4). pp. 48-69. ISSN 0865-7823

[thumbnail of GT_2011_3_4_03_Jager_et_al_u.pdf]
Preview
Text
GT_2011_3_4_03_Jager_et_al_u.pdf

Download (3MB) | Preview
Official URL: http://gt.nyme.hu/gt_2011_3-4_03_jager_et_al.html

Tudományterület / tudományág

social sciences > business and management

Faculty

Not relevant

Institution

Nyugat-Magyarországi Egyetem

Item Type: Article
Additional Information: FELTÖLTŐ: Tompáné Székely Zsófia - tzsofi@emk.nyme.hu #hozzárendelt szerző ismeretlen
SWORD Depositor: Teszt Sword
Depositing User: Zsófia Tompa
Identification Number: MTMT:3092427
Date Deposited: 26 Aug 2016 18:18
Last Modified: 29 Jun 2018 08:20
URI: http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/1028

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year