A közösségi tagság hatása a vegán fogyasztók magatartására = The effect of community membership on vegan consumers’ behavior

Lipták Lilla (2017) A közösségi tagság hatása a vegán fogyasztók magatartására = The effect of community membership on vegan consumers’ behavior. E-CONOM, 6 (2). pp. 46-55. ISSN 2063-644X

[img]
Preview
Text
04_LiptakL_e_conom_VI2_u.pdf

Download (1767Kb) | Preview
Official URL: https://bismarck.nyme.hu/fileadmin/dokumentumok/kt...

Tudományterület / tudományág

social sciences

Faculty

Not relevant

Institution

Nyugat-Magyarországi Egyetem

Item Type: Article
Additional Information: FELTÖLTŐ: Tompáné Székely Zsófia - tzsofi@emk.nyme.hu FELTÖLTŐ: Tompáné Székely Zsófia - tzsofi@emk.nyme.hu #hozzárendelt szerző ismeretlen
SWORD Depositor: Sword Teszt
Depositing User: Tompa Zsófia
Identification Number: MTMT:3340184
Date Deposited: 2018. Feb. 26. 13:31
Last Modified: 2018. Feb. 26. 13:31
URI: http://publicatio.nyme.hu/id/eprint/1512

Actions (login required)

View Item View Item