A közösségi tagság hatása a vegán fogyasztók magatartására = The effect of community membership on vegan consumers’ behavior

Lipták , Lilla (2017) A közösségi tagság hatása a vegán fogyasztók magatartására = The effect of community membership on vegan consumers’ behavior. E-CONOM, 6 (2). pp. 46-55. ISSN 2063-644X

[thumbnail of 04_LiptakL_e_conom_VI2_u.pdf]
Előnézet
Szöveg
04_LiptakL_e_conom_VI2_u.pdf

Download (1MB) | Előnézet
Hivatalos webcím (URL): https://bismarck.nyme.hu/fileadmin/dokumentumok/kt...

Tudományterület / tudományág

társadalomtudományok

Kar

Nem releváns

Intézmény

Nyugat-Magyarországi Egyetem

Mű tipusa: Cikk
További információ: FELTÖLTŐ: Tompáné Székely Zsófia - tzsofi@emk.nyme.hu FELTÖLTŐ: Tompáné Székely Zsófia - tzsofi@emk.nyme.hu #hozzárendelt szerző ismeretlen
SWORD Depositor: Teszt Sword
Felhasználó: Zsófia Tompa
A mű MTMT azonosítója: MTMT:3340184
Dátum: 26 Feb 2018 13:31
Utolsó módosítás: 26 Feb 2018 13:31
URI: http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/1512

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben