Skip navigation

11.4. Megfigyelések fő területei

  • mozgásfejlettség,
  • testséma, a téri tájékozódás,
  • térbeli mozgás fejlettsége,
  • az értelmi fejlettség,
  • a finommotoros koordináció fejlettsége,
  • a nyelvi kifejezőkészség,
  • és a gyermek szociális fejlettsége, szociális érettsége.

A jelzett pszichikus struktúrák a tanulási képesség meghatározói, illetőleg az iskolára való alkalmasság biztosítékai.[37]

 

____________________

[37] Patyi Zoltánné: Óvodás gyerekek fejlődésének nyomon követése. Sprint, Budapest, 2014. (SOE OPAC — URL)

A tananyagra így hivatkozzon: Ambrus Attila József (szerk.): Závoti Józsefné: A fejlesztőpedagógia alapjai. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, 2023
A szerkesztés lezárva: 2023. április 1. | Licenc: CC BY-NC-ND 4.0, Nevezd meg! – Ne add el! – Ne változtasd!
ISBN (html) 978-963-334-476-7 | ISBN (pdf) 978-963-334-475-0 | DOI 10.35511/978-963-334-475-0