Tran, Thi Thuy Sinh (2023) The Essential Guides for Comprehending Digital Marketing. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 16 (34) (2). pp. 147-154. ISSN 0865-7823
Szöveg
gt_34-16-2-2023_06_Tran_r.pdf Download (318kB) |
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.21637/GT.2023.2.06
Absztrakt (kivonat)
[Charlesworth, A. (2020). Absolute essentials of digital marketing, first published September 24, 2020, by Routledge 2 Park Square, Milton Park, Abingdon, Oxon OX14 4RN, ISBN: 978-0367859206]
Tudományterület / tudományág
társadalomtudományok > gazdálkodás- és szervezéstudományok
Kar
Nem releváns
Intézmény
Soproni Egyetem
Mű tipusa: | Cikk |
---|---|
SWORD Depositor: | Teszt Sword |
Felhasználó: | Csaba Horváth |
A mű MTMT azonosítója: | MTMT:34596927 |
Dátum: | 26 Feb 2024 11:31 |
Utolsó módosítás: | 26 Feb 2024 11:31 |
URI: | http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/3044 |
Actions (login required)
Tétel nézet |