Antal, Mária Réka és Nagy, Vivien (2025) Kreatív termék értéknövelése a tervezési folyamatban. In: A kreatív ipar az alkotói és befogadói szemléletben. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 123-135. ISBN 9789633345511
![]() |
Szöveg
13-molnar-laszlo-molnar-csilla-szerk-a-kreativ-ipar-az-alkotoi-es-befogadoi-szemleletben-Antal-Nagy-123-135.pdf Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A természeti környezet állapotának romlása, a természeti erőforrások fokozatos kimerülése, a Föld asszimilációs képességének túllépése arra késztet bennünket, hogy tervezési szemléleteinket megváltoztassuk. A terméktervezés módszertanának alkalmazása a termékek tervezése, illetve fejlesztése során - a funkciókban való gondolkodás - a mai napig kulcsfontosságú szerepet játszó tényező. A módszer segít abban, hogy a termékünket csak a szükséges funkciókkal ruházzuk fel, miközben rámutat a fölösleges termékrészekre, költségmegtakarítást eredményezve. Új módszerek alkalmazásával, ismert minőségi rendszerek és életciklus-elemzések beépítésével a terméktervezési folyamatba, a termék értékét tudjuk növelni már a tervezés fázisában.
Tudományterület / tudományág
műszaki tudományok
művészetek > iparművészet
Kar
Nem releváns
Intézmény
Soproni Egyetem
Mű tipusa: | Könyv része |
---|---|
SWORD Depositor: | Teszt Sword |
Felhasználó: | Csaba Horváth |
A mű MTMT azonosítója: | MTMT:36103830 |
Dátum: | 24 Ápr 2025 10:06 |
Utolsó módosítás: | 24 Ápr 2025 10:06 |
URI: | http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/3597 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |