Tudományterület szerző szerint "Balogh, Zita"

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 6.

Balogh, Zita és Mészáros, Katalin (2021) Fogyasztók által észlelt adatbiztonsági kockázat online vásárlás során. E-CONOM, 10 (1). pp. 3-15. ISSN 2063-644X

Balogh, Zita és Mészáros, Katalin (2020) Consumer Perceived Risk by Online Purchasing. NASE GOSPODARSTVO / OUR ECONOMY, 66 (3). pp. 14-21. ISSN 0547-3101

Balogh, Zita és Mészáros, Katalin (2019) Fogyasztók észlelt vásárlási kockázatai az online piactereken. In: MODERN GAZDASÁG, OKOS FEJLŐDÉS Nemzetközi Tudományos Konferencia. Sopron, 2019. november 7. – Konferenciakötet / MODERN ECONOMY, SMART DEVELOPMENT International Scientific Conference. Sopron, 7 November 2019. – Publications. University of Sopron, Sopron, pp. 172-185. ISBN 9789633343487

Balogh, Zita (2019) Könyvrecenzió – Keith Dinnie: Nation Branding című művéről. TÉR-GAZDASÁG-EMBER, 7 (2-3). pp. 369-373. ISSN 2064-1176

Balogh, Zita (2019) Neurokommunikation. TUDÁSMENEDZSMENT, 20 (1). pp. 83-87. ISSN 1586-0698

Balogh, Zita (2018) Netnográfia alkalmazhatósága célcsoportok kialakítására a magyar műanyag nyílászárók piacán. In: DEMOGRÁFIAI VÁLTOZÁSOK, VÁLTOZÓ GAZDASÁGI KIHÍVÁSOK Nemzetközi Tudományos Konferencia. Sopron, 2018. november 8. – Tanulmánykötet. / DEMOGRAPHIC CHANGES, CHANGING ECONOMIC CHALLENGES International Scientific Conference. Sopron, 8 November 2018. – Publicat. University of Sopron, Sopron, pp. 421-430. ISBN 9789633343135

A lista elkészítésének dátuma Sun Nov 24 03:05:05 2024 UTC.