Vissza |
Palancsa, Attila (2024) A Turisztikai Információs Rendszer (TIR) szerepe és jelentősége. E-CONOM, 13 (1). pp. 111-127. ISSN 2063-644X
Palancsa, Attila (2024) A fenntartható turizmus: valóság vagy átverés? In: FENNTARTHATÓSÁGI ÁTMENET: KIHÍVÁSOK ÉS INNOVATÍV MEGOLDÁSOK - Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 221-236. ISBN 9789633344996
Palancsa, Attila (2023) Erdészeti marketing és kereskedelem. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron. ISBN 9789633344859
Palancsa, Attila (2023) A klímaváltozás hatása Skandinávia síturizmusára. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 16 (34) (2). pp. 71-100. ISSN 0865-7823
Palancsa, Attila (2021) E.S.E.T.E.K. : Esettanulmányok. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron. ISBN 9789633343944