Vissza |
Paulovics, Ágnes (2023) Assessing User Privacy Concerns in the Wearable Tech Industry. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 16 (1). pp. 56-72. ISSN 0865-7823
Paulovics, Ágnes (2023) Digital Reality and Identity: An Evolutionary Analysis of Virtual Influencer Lil Miquela. In: A mesterséges intelligencia szerepe a fenntartható gazdasági döntésekben – XVII. SOPRONI PÉNZÜGYI NAPOK pénzügyi, adózási és számviteli szakmai és tudományos konferencia : konferenciakötet. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 309-337. ISBN 9789633344958
Paulovics, Ágnes (2022) Fashion Industry Projects Realized with the Use of Web3. In: A kriptovaluták szerepe a fenntartható gazdaságban. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 469-488. ISBN 9789633344514
Paulovics, Ágnes (2020) Kreativität in der Textilindustrie. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 13 (1). pp. 75-79. ISSN 0865-7823