Vissza |
Sarker, Md. Sadrul Islam és Tran, Thi Thuy Sinh és Bartók, István János (2024) Circular Economy Research Ttrends in the Textile and Apparel Industry: A Bibliometric Analysis. In: FENNTARTHATÓSÁGI ÁTMENET: KIHÍVÁSOK ÉS INNOVATÍV MEGOLDÁSOK - Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 389-404. ISBN 9789633344996
Tran, Thi Thuy Sinh és Németh, Nikoletta és Sarker, Md. Sadrul Islam és Zhang, Yuan és Nhat, Anh Nguyen (2024) Community-Based Tourism in Southeast Asia. In: FENNTARTHATÓSÁGI ÁTMENET: KIHÍVÁSOK ÉS INNOVATÍV MEGOLDÁSOK - Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 309-327. ISBN 9789633344996
Tran, Thi Thuy Sinh és Németh, Nikoletta és Sarker, Md. Sadrul Islam (2024) Digital marketing in community-based enterprises: A systematic literature review and research agenda. JOURNAL OF OPEN INNOVATION: TECHNOLOGY MARKET AND COMPLEXITY, 10 (4). ISSN 2199-8531
Tran, Thi Thuy Sinh (2023) The Essential Guides for Comprehending Digital Marketing. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 16 (34) (2). pp. 147-154. ISSN 0865-7823
Tran, Thi Thuy Sinh és Németh, Nikoletta és Pham, Thai Thuy és Nguyen, Nhat Anh (2023) Impact of COVID-19 Pandemic on Tourism Sector in Vietnam. In: TÁRSADALOM – GAZDASÁG – TERMÉSZET: SZINERGIÁK A FENNTARTHATÓ FEJLŐDÉSBEN (Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából). Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 259-275. ISBN 9789633344507