Vissza |
Vizi, Noémi (2024) Társadalmi kihívások a divatipari fogyasztás terén. In: FENNTARTHATÓSÁGI ÁTMENET: KIHÍVÁSOK ÉS INNOVATÍV MEGOLDÁSOK - Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 119-127. ISBN 9789633344996
Vizi, Noémi (2023) Fenntarthatóság a divatiparban (?) – Négy divatipari szervezet CSR jelentésének rövid áttekintése, valamint a fenntarthatóságra törekvés fogyasztók általi észlelésének vizsgálata. In: TÁRSADALOM – GAZDASÁG – TERMÉSZET: SZINERGIÁK A FENNTARTHATÓ FEJLŐDÉSBEN. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 39-51. ISBN 9789633344507
Vizi, Noémi (2022) A digitális transzformáció megjelenése a divatipari értékesítési gyakorlatokban. In: PANDÉMIA – FENNTARTHATÓ GAZDÁLKODÁS – KÖRNYEZETTUDATOSSÁG. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 84-95. ISBN 978-963-334-411-8