Boonying, Varinthorn és Chatruprachewin, Chalong (2017) Teacher Professional Learning Community (TPLCs) on Social Studies Toward 21 st Century Learning: A Case Study of Primary Schools in Sukhothai Province, Thailand. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 9-20. ISSN 1589-519X
Előnézet |
Szöveg
01_Boonying_Chatruprachevin_article_2017_03_u.pdf Download (571kB) | Előnézet |
Hivatalos webcím (URL): http://www.trainingandpractice.hu/?q=hu/kepzes_es_...
Tudományterület / tudományág
bölcsészettudományok > neveléstudományok
Kar
Nem releváns
Intézmény
Nyugat-Magyarországi Egyetem
Mű tipusa: | Cikk |
---|---|
További információ: | FELTÖLTŐ: Horváth Csaba - horvath.csaba@bpk.nyme.hu #hozzárendelt szerző ismeretlen |
SWORD Depositor: | Teszt Sword |
Felhasználó: | Zsófia Tompa |
A mű MTMT azonosítója: | MTMT:3312229 |
Dátum: | 26 Feb 2018 10:32 |
Utolsó módosítás: | 26 Feb 2018 10:32 |
URI: | http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/1456 |
Actions (login required)
Tétel nézet |