Vissza |
Al-Hamad , S és Kollár, László E és Asim , T és Mishra , T (2016) Development of an Integrated Connectedness Model to Evaluate the Effectiveness of Teaching and Learning. In: Social Media: The Good, the Bad, and the Ugly. Axel Springer, Zürich, pp. 707-716. ISBN 978-3-319-45233-3
Ambrus Attiláné Kéri, Katalin (2023) Anyai teendőkre, kisgyermeknevelésre történő felkészítés a dualizmus korában. In: Fejezetek a neveléstudomány és a nőtörténet köréből. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 125-139. ISBN 9789633345030
Ambrus Attiláné Kéri, Katalin (2023) Fejezetek a neveléstudomány és a nőtörténet köréből. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron. ISBN 9789633345030
Ambrus Attiláné Kéri, Katalin (2023) Fénelon pedagógiája és hatása a nőnevelésre. In: Neveléstudományi kaleidoszkóp. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 7-20. ISBN 9789633345047; 9789633345009
Ambrus Attiláné Kéri, Katalin (2024) Női szerzők a pedagógiai gondolkodás történetében. MAGYAR TUDOMÁNY, 185 (9). pp. 1188-1195. ISSN 0025-0325
Ambrus Attiláné Kéri, Katalin (2023) A SIKETNÉMÁK ÉS VAKOK NEVELÉSÉNEK KEZDETEI SPANYOLORSZÁGBAN. In: A SEGÍTŐ PEDAGÓGIA ASPEKTUSAI II. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 66-77. ISBN 9789633344873; 9789633344866
Ambrus Attiláné Kéri, Katalin (2021) „Testi fordulat” a neveléstörténetben: testnevelés, egészségnevelés Európában a 20. század első felében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 212-217. ISSN 1589-519X
Ambrus Attiláné Kéri, Katalin és Kissné Zsámboki, Réka és Németh, Dóra Katalin és Pásztor, Enikő Judit (2022) Egy nyelvet beszélünk? Gyermeklét és pedagógia a nyelvi, kulturális és társadalmi terek kontextusában - 15. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia (2022. április 28.) : Program és Absztraktok. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron. ISBN 9789633344392
Ambrus Attiláné Kéri, Katalin és Patyi, Gábor és Hartl, Éva és Németh, Dóra Katalin és Giczi Barnabásné Fehér, Ágnes (2023) Nemzetközi Kora Gyermekkori Konferencia, 2023. április 19. : Program és Absztraktok. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron. ISBN 9789633344804
Asztalos, Bence (2017) Audience Education, Concert Pedagogy – Hans Krása’s Children’s Opera: Brundibár. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 85-91. ISSN 1589-519X
Asztalos, Bence (2019) „Lehrstück” a politikai-esztétikai neveléshez – Brecht/Eisler: Az intézkedés (Die Maßnahme). KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (1). pp. 7-14. ISSN 1589-519X
Auer, Eszter (2018) Béres Judit: „Azért olvasok, hogy éljek” : Az olvasásnépszerűsítéstől az irodalomterápiáig. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (1). pp. 159-161. ISSN 1589-519X
Babai, Zsófia és Kovácsné Vinkovics, Éva (2023) METHODISCHE EMPFEHLUNGEN FÜR DEN FREMDSPRACHENERWERB VON LEGASTHENIKER*INNEN. In: A SEGÍTŐ PEDAGÓGIA ASPEKTUSAI II. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 8-18. ISBN 9789633344873; 9789633344866
Babai, Zsófia és Kovácsné Vinkovics, Éva (2020) Erlebnisorientierter Zweitspracherwerb in der frühen Kindheit. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (1–2). pp. 131-140. ISSN 1589-519X
Bacsa-Bán, Anetta (2019) „A tudás kortalan!” – Mindenki egyeteme Dunaújvárosban. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (2). pp. 55-66. ISSN 1589-519X
Bagota, Mónika és Szabóné Szitányi, Judit (2018) Tanító szakos hallgatók matematikai ismereteinek szintfelmérése. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (1). pp. 63-72. ISSN 1589-519X
Bajner, Mária (2019) Teaching on the Run – Learning on the Go. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (2). pp. 7-20. ISSN 1589-519X
Baka, József és Belovári, Anita (2017) Tapasztalatok és lehetőségek: alkalmazhatóak-e a népfőiskolák történeti tapasztalatai a mai népfőiskolai működésben? KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 7-24. ISSN 1589-519X
Balla, Gergely (2019) A századforduló vizuális oktatásának párhuzamai a korabeli művészeti tendenciákkal. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (1). pp. 15-24. ISSN 1589-519X
Baloghné Bakk, Adrienn (2018) Az óvodai mozgástevékenység, testnevelés elméletének néhány módszertani megvalósulása . In: Új kihívások és pedagógiai innovációk a szakképzésben és a felsőoktatásban. Óbudai Egyetem Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ, Budapest, pp. 211-216. ISBN 9789634491484
Baloghné Bakk, Adrienn (2018) “Exercise as the Human Body’s Conductor” or the Significance of Exercise in Early Childhood. SINO-US ENGLISH TEACHING, 18 (8). pp. 410-414. ISSN 1539-8072
Baloghné Bakk, Adrienn és Ponty Erika (2017) Óvodáskori szájápolás - egy mikro kutatás tükrében. EGÉSZSÉGFEJLESZTÉS, 58 (1). pp. 15-20. ISSN 1786-2434
Barta, Edit (2023) A szintfelmérő dolgozat mint mérőeszköz: célkitűzések, eredmények és következtetések. DIMENZIÓK: MATEMATIKAI KÖZLEMÉNYEK, 11 (1). pp. 57-65. ISSN 2064-2172
Bartal, Orsolya (2019) Mobiltelefonok az oktatásban: szabályok, normák, értékek. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (3-4). pp. 129-136. ISSN 1589-519X
Bartal, Orsolya (2019) The Role of the Teacher and the Blended-Learning Method. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (1). pp. 133-139. ISSN 1589-519X
Bencéné Fekete, Andrea (2021) Intercultural Education in Early Childhood. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 5-14. ISSN 1589-519X
Bencéné Fekete, Andrea (2017) Langerné Buchwald Judit: Alternatív pedagógiai tanulmányok. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 325-327. ISSN 1589-519X
Bende, Attila és Bartha, Dénes (2023) Amit egy baleknak tudnia kell / Szemelvények a selmeci diákhagyományok köréből. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron. ISBN 978-963-334-491-0, 978-963-334-492-7
Benyák, Anikó és Mazúrné Kiss , Mariann (2017) Az iskolai teljesítményt megalapozó/befolyásoló készségek és képességek alakulása az óvodáskor végén, iskoláskor kezdetén. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (4). pp. 7-16. ISSN 1589-519X
Bertalan, Péter Tamás és Horváthné Petrás, Viktória (2019) Az agrárszakképzés jelenlegi helyzetértékelése, dilemmái a kaposvári FM DASZK Móricz Zsigmond Mezőgazdasági Szakgimnáziuma, Szakközépiskolája és Kollégiuma adatai alapján. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (2). pp. 161-176. ISSN 1589-519X
Bodnár, Gabriella (2009) Tehetségkompetenciák mérése és tehetséggondozás a Nyugat-magyarországi Egyetemen. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron. ISBN 9789633340455
Bodnár, Gabriella és Babai, Zsófia és Kovácsné Vinkovics, Éva (2019) Módszertani útmutató : pedagógusoknak, hallgatóknak az óvodás és iskolás gyermek idegen nyelvi kompetenciáinak (német-magyar) fejlesztésének segítésére. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron. ISBN 978-963-334-345-6
Bodnár, Gabriella és Babai, Zsófia és Kovácsné Vinkovics, Éva (2019) Módszertani útmutató hallgatóknak. University of Sopron, Sopron.
Bodnár, Gabriella és Berezvai , Szabolcs és Verasztó , Zsolt és Szilágyi , Brigitta (2016) Hatékony új módszerek alkalmazása a BME reguláris matematika oktatásában. OPUS ET EDUCATIO : MUNKA ÉS NEVELÉS, 3. (3.). pp. 241-263. ISSN 2064-9908
Boonying, Varinthorn és Chatruprachewin, Chalong (2017) Teacher Professional Learning Community (TPLCs) on Social Studies Toward 21 st Century Learning: A Case Study of Primary Schools in Sukhothai Province, Thailand. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 9-20. ISSN 1589-519X
Boros, Eszter (2024) Virtuális térhasználat és ennek hatásai a gyermekeknél 7 éves korig. E-CONOM, 13 (1). pp. 73-87. ISSN 2063-644X
Csiha, Tünde Noémi (2023) "Grandpa, I want to be adult!"- The significance of Karaba's kiss or threefold revelation of puberty rite in Kirikou and the Sorceress. In: Fejezetek a neveléstudomány és a nőtörténet köréből. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 119-124. ISBN 9789633345030
Csiha, Tünde Noémi (2023) INTENZÍV ÉS VÁLTOZATOS MOZGÁSOS CSELEKVÉSEKKEL A VILÁG MEGISMERÉSÉÉRT ÉS AZ EGÉSZSÉGES SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉSÉRT - A DRÓN KOORDINÁCIÓS KÉPESSÉG-FEJLESZTŐ HATÁSA AZ ÓVODÁS ÉS A KISISKOLÁS KORÚ GYERMEKEKRE. In: A SEGÍTŐ PEDAGÓGIA ASPEKTUSAI II. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 19-26. ISBN 9789633344873; 9789633344866
Csiha, Tünde Noémi (2021) A szülői jelenlét hatása a motivációra a kora gyermekkori nyelvelsajátításnál. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 120-135. ISSN 1589-519X
Csiha, Tünde Noémi (2020) Kooperatív filmelemzési módszer a tanulói autonómia támogatására − Gyermeki megismerés és felnőtté válás Guillermo del Toro: A Faun labirintusa című filmjében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (3-4). pp. 126-134. ISSN 1589-519X
Csiha, Tünde Noémi (2021) Pedagógus értékelés és önértékelés napjainkban – egy kutatás tükrében : Zagyváné Szűcs, I. ( 2020). A pedagógusok szakmai önértékelésének vizsgálata. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (1-2). pp. 172-176. ISSN 1589-519X
Csikósné Maczó, Edit (2019) Online segítséggel a hallgatói lemorzsolódás ellen – A Dunaújvárosi Egyetem Avatar-programjának bemutatása. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (1). pp. 91-98. ISSN 1589-519X
Csikósné Maczó, Edit (2019) A gamifikáció felsőoktatási alkalmazásának lehetőségei. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (3-4). pp. 23-32. ISSN 1589-519X
Csimáné Pozsegovics, Beáta és Sáriné Csajka, Edina (2017) Élménypedagógia a minőségi időskorért. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (4). pp. 69-82. ISSN 1589-519X
Csákiné Dobos, Laura (2022) Környezettudatosságra nevelés a múzeumokban. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 20 (1-2). pp. 50-58. ISSN 1589-519X
Czékmán, Balázs és Fehér, Péter (2017) A számítógéppel támogatott tanítás és tanulás története a közoktatásban Magyarországon (1983–2016). KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 45-66. ISSN 1589-519X
Dani, Magdolna és Baráth, Kornél (2015) A Növényszervezettan tárgy tanítása kooperatív módszerek felhasználásával biológia tanár szakos hallgatók számára. In: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 275-292. ISBN 978-963-359-054-6
Deichlerné Könyves , Ildikó és Bencéné Fekete, Andrea (2017) A pedagógusok képzési motivációi és igényei. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 101-122. ISSN 1589-519X
Deákné Kecskés, Mónika (2019) Becoming a Good Chamber Musician – a Kodály Approach. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (1). pp. 141-150. ISSN 1589-519X
Deákné Kecskés, Mónika (2017) Ádám's Oeuvre in the Light of Our Days' Pedagogical Practice. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 93-98. ISSN 1589-519X
Deákné Kecskés, Mónika és Várszeginé Gáncs, Erzsébet (2021) Digital technologies in music education : The prospects of interactive course development in primary school music education. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (1-2). pp. 82-90. ISSN 1589-519X
Dinnyés, Katalin Julianna és Pusztafalvi, Henriette (2020) A szabadidőeltöltés és a pszichés stressz kapcsolatának vizsgálata az egészségnevelés folyamatában. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (3-4). pp. 13-27. ISSN 1589-519X
Doba, László és Szántóné Tóth, Hajnalka (2019) A környezetismeret tantárgy attitűdvizsgálata egy pilot mérés tükrében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (2). pp. 79-90. ISSN 1589-519X
Dombi Józsefné Kemény, Erzsébet (2017) Zenetörténeti ritkaságok a pedagógiai gyakorlatban. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (4). pp. 83-92. ISSN 1589-519X
Dénes , Dóra (2018) LMBT érzékenyítés cerebral paretikus gyermekek körében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (1). pp. 57-62. ISSN 1589-519X
Dóra, László (2021) Szülők kézikönyve az okoseszközök intelligens használatához. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 218-220. ISSN 1589-519X
Dóra, László (2019) Olvashatósági tesztek: elmélet és gyakorlat. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (2). pp. 21-34. ISSN 1589-519X
Farkas, András (2014) Helyzetkép az információs és kommunikációs technológiák oktatási alkalmazásáról. In: A tanítóképzés múltja, jelene III. Nyugat-magyarországi Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 24-32. ISBN 978-963-334-178-0
Farkas, András és Koós Ildikó (2015) Projektfolyamatok a tanítóképzésben. In: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 225-240. ISBN 978-963-359-054-6
Fekete, István és Banerjee, Jayanta és De, Suddhasanta és Nmarné Kendöl, Jutka (2023) A Comparative Study of Hungarian and Indian University Students’ Attitudes Toward Forestry. ACTA SILVATICA ET LIGNARIA HUNGARICA: AN INTERNATIONAL JOURNAL IN FOREST, WOOD AND ENVIRONMENTAL SCIENCES, 19 (2). pp. 87-114. ISSN 1786-691X
Fekete, István és Nmarné Kendöl, Jutka (2022) Assessing Attitudes Towards Wood in the Context of Family Habits: Potential for Reuse of Raw Data from a Questionnaire Survey. Journal of Open Humanities Data, 8. ISSN 2059-481X
Fekete , Imre (2017) Learner Responsibility and Homework Quality in Secondary EFL Blending. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 221-242. ISSN 1589-519X
Frang, Gizella (2023) Az egyházi bölcsődei nevelés létjogosultsága (A koragyermekkor és az egyházi nevelés). In: Fejezetek a neveléstudomány és a nőtörténet köréből. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 91-100. ISBN 9789633345030
Frang, Gizella (2023) COVID MINT FEJLŐDÉSI HÁTRÁNY A BÖLCSŐDÉS KOROSZTÁLYBAN. In: A SEGÍTŐ PEDAGÓGIA ASPEKTUSAI II. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 27-45. ISBN 9789633344873; 9789633344866
Frang, Gizella (2022) A MAGYAR HAGYOMÁNYRENDSZER SEGÍTŐ ÉRTÉKKÖZPONTÚSÁGA. In: A segítő pedagógia aspektusai. University of Sopron, Sopron, pp. 9-26. ISBN 9789633344378; 9789633344385
Frang, Gizella (2020) Anyanyelvfejlesztés nyelvjárási háttérrel. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (3–4). pp. 135-143. ISSN 1589-519X
Frang, Gizella (2021) Hitéletre nevelés a pedagógiában – egy új specializáció elé. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (1-2). pp. 91-99. ISSN 1589-519X
Frang, Gizella (2014) Nyelvértés és nyelvhasználat – Kérdések és válaszok az óvodapedagógus-hallgatók nyelvhasználata alapján. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 12 (3-4). pp. 35-49. ISSN 1589-519X
Frank, Tamás (2017) A munkahelyi diszkrimináció reprezentációja budapesti középiskolások körében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (4). pp. 17-24. ISSN 1589-519X
Fábián, Attila (2004) Learning Competences of Teachers in Higher Education in Hungary. In: International Conference on Networked e-learning for European Universities, 2003.11.23-2003.11.25, Granada.
Földi, Fanni (2020) Beszámoló a XIII. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferenciáról. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (3-4). pp. 9-12. ISSN 1589-519X
Fürjné Nyeste , Edit (2017) A 21. századi nevelés a tanulók nézeteinek tükrében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (4). pp. 25-36. ISSN 1589-519X
Fűzfa, Balázs (2015) Élményközpontú irodalomtanítás a harmadik évezredben. In: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 89-113. ISBN 978-963-359-054-6
Gaálné Szabó, Edith (2009) A segítő szakmák együttműködésének színterei. In: A segítő szakmák együttműködésének színterei, 2009.10.12-2009.10.14, Sopron.
Gelencsérné Bakó, Márta (2017) A szociális kompetencia fejlesztésének lehetőségei drámapedagógiai módszerekkel a (gyógy)pedagógiai munkában. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (4). pp. 93-104. ISSN 1589-519X
Giczi Barnabásné Fehér, Ágnes (2023) ATTITŰDVIZSGÁLAT AZ ÓVODAPEDAGÓGUSOK KÖRÉBEN AZ AUTIZMUS SPEKTRUM ZAVARRAL ÉLŐ GYEREKEK INTEGRÁLT ÓVODAI NEVELÉSÉRŐL. In: A SEGÍTŐ PEDAGÓGIA ASPEKTUSAI II. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 46-58. ISBN 9789633344873; 9789633344866
Giczi Barnabásné Fehér, Ágnes (2023) A család a nevelésszociológia szemszögéből, a fogyatékosság és az integráció kontextusában. In: Neveléstudományi kaleidoszkóp. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 141-149. ISBN 9789633345047; 9789633345009
Gyurácz, József (2015) Ökológiai és madárvédelmi módszerek alkalmazása a környezetpedagógiában. In: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 159-182. ISBN 978-963-359-054-6
Gáspárdy, Tibor (2014) Ember és kép. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 12 (1-2). pp. 85-93. ISSN 1589-519X
Gáspárdy, Tibor és Németh, Tamás (2021) Festészet – grafika. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron. ISBN 9789633344125; 9789633344132
Gödéné Török, Ildikó (2022) A MESE, A MESETERÁPIA, MINT AZ ÉLETVEZETÉS SEGÍTŐJE. In: A segítő pedagógia aspektusai. University of Sopron, Sopron, pp. 27-31. ISBN 9789633344378; 9789633344385
Gödéné Török, Ildikó (2023) TEGYÜNK MEG MINDENT EGY EMBERSÉGES, MEGÉRTŐ, ELŐÍTÉLETMENTES, EMPATIKUS VILÁGÉRT! In: A SEGÍTŐ PEDAGÓGIA ASPEKTUSAI II. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 59-65. ISBN 9789633344873; 9789633344866
Gödéné Török, Ildikó és Katona, György (2006) A gyógyító könyv. Szerzői kiadás, Sopron. ISBN 9632294637
Gönye, Zsuzsanna (2015) Szögfüggvények bevezetése a középiskolában. In: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 139-158. ISBN 978-963-359-054-6
Gősi, Zsuzsanna és Faragó, Beatrix (2020) Kompetencia, sport, tanulás a sporttudományi képzésben résztvevő hallgatók nézőpontjából. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 2020 (1–2). pp. 23-31. ISSN 1589-519X
Hajdicsné Varga, Katalin (2017) Egy kutatótanári program a pedagógus életpályamodellben. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 67-84. ISSN 1589-519X
Halászné Szakács , Éva (2017) Az iskolán kívüli oktatás és nevelés színterei és módszerei Múzeum-, zoo-, botanikus kerti és erdőpedagógia = Methods and Places of Out-Of-School Education. Education in Museums, Zoological Gardens, Botanical Gardens and Forests. In: Tanulmánykötet Mészáros Károly tiszteletére 2017. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 95-119. ISBN 978-963-359-073-7
Hartl, Éva (2023) Óvónőképzés, óvodai hospitálás-gyakorlat az 1930-as évek elején. In: Fejezetek a neveléstudomány és a nőtörténet köréből. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 17-26. ISBN 9789633345030
Hartl, Éva (2020) Erdőpedagógiával az erdőtudatos környezeti nevelésért az óvodapedagógus képzésben. In: Tanulmánykötet Mészáros Károly tiszteletére 2020. University of Sopron, Sopron, pp. 201-205.
Hartl, Éva (2015) Erdővel, erdőgazdálkodással kapcsolatos ismeretek az óvodapedagógus-képzésben = Forest and Forest Management Topics in the Hungarian Kindergarten Teacher Training. In: Tanulmánykötet MÉSZÁROS KÁROLY tiszteletére 2015. Nyugat-magyarországi Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 133-137. ISBN 978-963-334-242-8
Hartl, Éva (2021) Vezérfonalak, tanítói segédletek a Madarak és Fák Napja iskolai ünnepléséhez hazánkban (1906–1907). In: Tanulmánykötet Mészáros Károly tiszteletére 2021. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 135-139.
Hartl, Éva és Babai, Zsófia és Kovácsné Vinkovics, Éva (2014) Módszertani kézikönyv az óvodai magyar-német kétnyelvű neveléshez. NYME Benedek Elek Pedagógiai Kar, Sopron.
Hartl, Éva és Babai, Zsófia és Kovácsné Vinkovics, Éva (2014) Nyelvi helyzettanulmány a MULTILING projekt Ágfalvi Óvodához kapcsolódó célcsoportjai körében. NYME Benedek Elek Pedagógiai Kar, Sopron.
Hegedűsné Bem, Andrea és Sebestyén, Bianka és Pachner, Orsolya (2019) A fizikai környezet hatása a bölcsődei csoportra. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (3-4). pp. 151-160. ISSN 1589-519X
Herpainé Lakó, Judit és Bácsné Bába , Éva és Nagy , Zsuzsa és Müller, Anetta (2018) Tantervi lehetőségek a tájékozódás és a turisztika oktatásában. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (1). pp. 73-82. ISSN 1589-519X
Holecz, Anita (2015) A pedagógusok pszichés fejlődését segítő képzési feladatok és lehetőségek a tanárképzés és továbbképzés rendszerében. In: Tanulmányok a pedagógusképzés 21. századi fejlesztéséhez. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 145-164. ISBN 978-963-359-049-2
Horváth, Anna Viktória (2023) A Soproni Óvóképző Intézet pedagógiai innovációjának sajtóvisszhangja az 1980-as és 1990-es években. In: Fejezetek a neveléstudomány és a nőtörténet köréből. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 69-90. ISBN 9789633345030
Horváth, Csaba Sándor és Lőrincz, Ildikó és Varga, Balázs (2014) Encountering painful pasts - a Hungarian case study. In: Encountering painful pasts - Rencontrer les passés douloureux. Research Centre for Social Studies : Education Research Reports (14). University of Helsinki, Helsinki, pp. 42-55. ISBN 978-952-10-9648-8
Horváth, Katalin (2016) Genetikai ismeretek tanításának gyakorlati lehetőségei a Viszáki Tündérkertben. FÓKUSZ - VAJDASÁGI ISMERETTERJESZTŐ ÉS TUDOMÁNYNÉPSZERŰSÍTŐ ELEKTRONIKUS FOLYÓIRAT, 2016 (146). pp. 1-10.
Horváth, Zsuzsanna (2018) Training for self-employment and active citizenship to achieve life satisfaction. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (2). pp. 77-84. ISSN 1589-519X
Horváthné Kállay, Zsófia (2017) A konduktív nevelés a mozgássérültek pedagógiai rehabilitációjának szolgálatában. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (4). pp. 105-114. ISSN 1589-519X
Hoschek, Mónika és Szóka, Károly (2024) A pénzügyi kultúra és a tudatosság szintjének felmérése a Soproni Egyetem hallgatói körében – A 2022. évi kérdőíves kutatás eredményeinek bemutatása. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 35 (1). pp. 97-112. ISSN 0865-7823
Illés, Andrea Zsuzsanna és Albert, Gábor (2020) Kegyvesztett pedológusok. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (1–2). pp. 47-54. ISSN 1589-519X
Iváncsik, Réka és Petőné Csima, Melinda és Molnár, Marcell (2021) A 7-14 éves sérült, fogyatékos gyerekek és a terápiában velük dolgozó lovak stressz-szintváltozása lovasterápiás fejlesztések hatására. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 198-211. ISSN 1589-519X
Izsák, Hajnalka (2021) Public awareness of correctional education carried out in juvenile correctional facilities. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 15-27. ISSN 1589-519X
Jantnerné Oláh , Ilona (2017) Erdőpedagógiai és természetpedagógiai módszerek alkalmazása óvoda udvarán kialakított környezeti nevelési tanösvényen = Applying Forest and Nature Pedagogy Methods on Nature Educational Trail in the Courtyard of a Kindergarten. In: Tanulmánykötet Mészáros Károly tiszteletére 2017. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 121-132. ISBN 978-963-359-073-7
Jarrar, Doa'a (2021) Tertiary Education Initiatives for Educating Syrian Refugees in Jordan : Obstacles and Inappropriate Practices. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (1-2). pp. 5-19. ISSN 1589-519X
Jaskóné Gácsi, Mária (2019) The Versatility of Drama-Based Pedagogy and Teacher Training. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (2). pp. 107-114. ISSN 1589-519X
Jelenszkyné Fábián, Ildikó (2019) Partnerintézmények, együttműködési formák, jó gyakorlatok a Pécsi Tudományegyetem tanárképzésében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (1). pp. 111-120. ISSN 1589-519X
Juhász, Valéria (2021) A nyelvi tudatosság fejlesztése óvodásoknak és alsó tagozatos tanulóknak dobókockás játékokkal. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 136-148. ISSN 1589-519X
Juhász, Valéria és Radics, Márta (2020) Játékok az iskolában – Anyanyelvi készséget, nyelvi tudatosságot és egyéb, nem kognitív képességet/készséget fejlesztő társasjátékok alkalmazása tanórán. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18. (1–2.). pp. 181-194. ISSN 1589-519X
Juhász , Veronika (2018) Hagyományőrzés pedagógiája Győrújbaráton. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (1). pp. 83-90. ISSN 1589-519X
Jánk, István (2019) Arany János balladáinak alkalmazási lehetőségei magyarórán: a szövegértéstől a nyelvi változatosság tanításáig. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (3-4). pp. 161-182. ISSN 1589-519X
Járeb, Ottmár (2019) A kognitív terhelés csökkentése generatív erőforrásokat felszabadító módszerekkel kontakt osztálytermi környezetben. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (1). pp. 99-110. ISSN 1589-519X
Járiosová, Stela (2023) Geőcze Sarolta, a magyar nemzeti nőnevelés úttörője. In: Fejezetek a neveléstudomány és a nőtörténet köréből. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 163-175. ISBN 9789633345030
Jávorszky, Edit (2009) Fejlődéspszichológia. Benedek könyvek / Benedek books, 2 . Nyugat-magyarországi Egyetem Benedek Elek Pedagógiai Kar, Sopron. ISBN 978-963-9883-36-9
Józsa, Éva és Lőrincz V., Gabriella (2016) Szövős-fonós babás - bábos játékok. Nyugat-magyarországi Egyetem Kiadó, Sopron. ISBN 9789633342879
Józsa, Gabriella (2020) Lemorzsolódási kockázat és jelentkezés a felsőoktatásba. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (1–2). pp. 55-66. ISSN 1589-519X
Kanjanasiri, Chanettree (2017) The Development of English Reading Exercises in Thematic English (E20202) for Grade 9 Students of Princess Chulabhorn’s College Phitsanulok, Thailand. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 21-34. ISSN 1589-519X
Kanjanasiri, Wiraekha (2017) The Knowledge Transfer on Morphology and the Usefulness of Red Guava Tree “Pharankrang” to Samokae Community, Maung District, Phitsanulok Province. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 35-42. ISSN 1589-519X
Karap , Zsuzsanna (2017) The Possible Benefits of Using Comic Books in Foreign Language Education: A Classroom Study. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 243-260. ISSN 1589-519X
Karácsony, Ilona (2018) Egészségről az iskolában - felvilágosítástól a fejlesztésig. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (1). pp. 107-116. ISSN 1589-519X
Karácsony, Ilona (2019) Iskola és egészségügy összekapcsolódása, az iskola és az egészségügy feladatai az egészséges életmódra nevelésben. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (1). pp. 121-132. ISSN 1589-519X
Katona, György (2015) Intézményi e-learning motivációik. In: Összehasonlító kutatások a szakmai tanárképzés területén. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 29-41. ISBN 9789633342473
Katona, György (2015) Összehasonlító kutatások a szakmai tanárképzés területén. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron. ISBN 9789633342473
Katona, György (2015) A szakmai tanárképzés múltja és jelene. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron. ISBN 9789633342510
Katona, László (2015) Dióhéjban a közgazdásztanárképzésről Nagy-Britanniában. In: Összehasonlító kutatások a szakmai tanárképzés területén. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 21-28. ISBN 9789633342473
Katona, László és Kollarics, Tímea és Patyi, Gábor (2015) A szakmai pedagógusképzés hallgatói véleményezésének vizsgálata a módszertani megújulás érdekében, különös tekintettel a agrár-mérnöktanár képzésre. Projekt jelentés. Nyugat-magyarországi Egyetem Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Katona, György (2017) A kisgyermeknevelés jelentősége és társadalmi hatása. In: A humán tőke szerepe a gazdaságban. Heller Farkas könyvek (3). Pázmány Press, Budapest, pp. 37-53. ISBN 9789633082942
Kelbert, Krisztina (2023) Greisinger Ottóné Kerecsényi Ilona (1861-1935) feminista tanárnő pedagógiai munkássága a reformok jegyében. In: Fejezetek a neveléstudomány és a nőtörténet köréből. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 176-189. ISBN 9789633345030
Kispálné Horváth, Mária (2018) Felnőttkori tanulás és mentális jóllét. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (1). pp. 117-124. ISSN 1589-519X
Kispálné Horváth, Mária (2015) A felnőttképzés hatékony módszertana a tanulói elvárások tükrében. In: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 39-50. ISBN 978-963-359-054-6
Kispálné Horváth, Mária és Mátrai, Zsuzsa (2016) Adult Learning and Comfort Feeling. ANDRAGOSKE STUDIJE : CASOPIS ZA PROUCAVANJE OBRAZOVANJA I UCENJA ODRASLIH, 2016 (1). pp. 90-108. ISSN 0354-5415
Kiss, Andrea Tünde (2019) A környezeti nevelésben rejlő lehetőségek = Possibilities within Environmental Education. In: Tanulmánykötet Mészáros Károly Tiszteletére 2019. University of Sopron, Sopron, pp. 131-134.
Kiss, Hedvig és Pikó, Bettina (2020) Unalom és kontrollvesztés: a problémás okostelefon-használatot előrejelző pszichológiai változók vizsgálata magyar fiatalok mintáján. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (3-4). pp. 41-49. ISSN 1589-519X
Kiss, Zoltán és Szabó, Eszter (2017) A testi nevelés múltja és jelene a tanítóképzésben. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (4). pp. 63-68. ISSN 1589-519X
Kissné Zsámboki, Réka (2013) Akikre büszkék vagyunk I. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron. ISBN 9789633340998
Kissné Zsámboki, Réka (2013) Akikre büszkék vagyunk II. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron. ISBN 9789633341001
Kissné Zsámboki, Réka (2021) Az óvodapedagógus hivatásra felkészítő képzési tartalmak vizsgálata a hallgatók szakmai gyakorlatainak tükrében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 149-161. ISSN 1589-519X
Kissné Zsámboki, Réka (2020) CLICKED: Culture, Language, Inclusion, Competencies, Knowledge, Education. University of Sopron Press, Sopron. ISBN 9789633343555
Kissné Zsámboki, Réka (2015) Egy Freinet-szellemű óvodai innováció az 1990-es évek alternatív pedagógiai mozgalmában. Edenscript Kft., Pécs. ISBN 9789638917270
Kissné Zsámboki, Réka (2022) TEACHING MATHS AT EARLY YEARS – FROM LECTURE METHOD TO DISCOVERY APPROACH. In: Changing Perspectives and Attitudes on Early Childhood Research and Education. University of Sopron, Sopron, pp. 43-57. ISBN 9789633344255
Kissné Zsámboki, Réka (2023) Új szemléletű óvodai matematikai nevelés a kisgyermekkori érés és fejlődés tükrében. In: Neveléstudományi kaleidoszkóp. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 55-63. ISBN 9789633345047; 9789633345009
Kissné Zsámboki, Réka és Varga, László (2023) Természet- és életközeli nevelés a reformpedagógiai törekvések és a neurokonstruktivista tanuláselmélet párhuzamainak tükrében • Nature- and Experience-Based Education in the Light of Theoretical Parallels to Reform Pedagogy and Neuroconstructivism. MAGYAR TUDOMÁNY, 184 (3). pp. 280-290. ISSN 0025-0325
Kissné Zsámboki, Réka (2016) Evolvement of the Freinet-pedagogy in the Hungarian kindergarten in the period 1985-1996 – with special regard to the activity of the Freinet-research group in Sopron. In: Humántudományok - innováció - diverzitás. Nyugat-magyarországi Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 61-77. ISBN 978-963-334-286-2
Kissné Zsámboki, Réka (2017) Experience Worlds of Becoming a Freinet-pedagogue in Hungarian Kindergartens at the Beginning of the 1990ies. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 117-130. ISSN 1589-519X
Kissné Zsámboki, Réka (2020) A kisgyermekkori matematikai kompetenciákról alkotott nézetek változása. GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 8 (1). pp. 75-82. ISSN 2063-9945
Kissné Zsámboki, Réka (2014) A relatív előny vizsgálata egy Freinet-szellemű óvodapedagógiai innováció kibontakozásában és adaptációjában. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 12 (1-2). pp. 43-56. ISSN 1589-519X
Kissné Zsámboki, Réka és Farnady-Landerl, Viktória (2018) Neuropedagógiai innovációs lehetőségek a neveléstudományi kutatások-ban az EMOTIV EPOC+ mobil EEG készülék alkalmazásával. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (3). pp. 21-36. ISSN 1589-519X
Kissné Zsámboki, Réka és Patyi, Gábor (2018) Angyalkertek egykor és ma – Az óvodapedagógus hallgatók metaforáiban megjelenő óvodakép pedagógiatörténeti vonatkozásai és jelenkori sajátosságai. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (4). pp. 17-28. ISSN 1589-519X
Kitzinger, Arianna (2022) THE AGE OF LANGUAGE LEARNING IN MODERN EUROPE. In: Changing Perspectives and Attitudes on Early Childhood Research and Education. University of Sopron, Sopron, pp. 21-41. ISBN 9789633344255
Kitzinger, Arianna (2017) Changing Lives, Changing Languages. Multidisciplinary Journal of School Education, 12 (2). pp. 161-179. ISSN 2543-7585
Kitzinger, Arianna (2020) Interviewing Very Young Children on Multilingualism. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (3–4). pp. 144-153. ISSN 1589-519X
Kitzinger, Arianna (2016) Language Educational Observations in a Multicultural Kindergarten. GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 4 (1). pp. 39-54.
Kitzinger, Arianna (2014) Multilingvális és multikulturális kihívások egy magyar óvodában. In: A korai idegen nyelvi fejlesztés elmélete és gyakorlata. ELTE Eötvös Kiadó, Budapest, pp. 164-178. ISBN 978-963-284-580-7
Kitzinger, Arianna (2018) Social Aspects of Multilingual and Multicultural Education in a Hungarian Model. STUDIA PAEDAGOGICA IGNATIANA, 21 (3). pp. 67-83. ISSN 2450-5366
Klein, Ágnes (2019) Nyelvtanulási módszerek és technikák speciális nevelési igényű gyerekek számára. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (2). pp. 115-124. ISSN 1589-519X
Klein, Ágnes és Tancz, Tünde (2020) Bölcsődei interakciók elemzése. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (3-4). pp. 154-164. ISSN 1589-519X
Kodácsi , Boglárka (2017) Olvasmányellenőrzés napjainkban – Az IKON-módszer. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 261-274. ISSN 1589-519X
Kollarics, Tímea és Patyi, Gábor (2023) Lombkoronaösvények kultúrtörténeti vonatkozásai – egy nemzetközi felmérés eredményei. In: Neveléstudományi kaleidoszkóp. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 65-73. ISBN 9789633345047; 9789633345009
Kollarics, Tímea és Patyi, Gábor (2023) Tradíció és innováció : Szakképzés, szakmai pedagógusképzés és a fenntartható jövő : 30 éves a szakmai tanárképzés Sopronban : Tudományos konferencia : Absztraktkötet. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron. ISBN 9789633344941
Kollarics, Tímea (2019) Environmental Pedagogical Aspects of Nature Experience Trails – an International Comparative Study. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (1). pp. 171-179. ISSN 1589-519X
Kollarics, Tímea (2020) A tanösvényektől az élményösvényekig – történeti áttekintés a tanösvények fejlődéséről. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (1–2). pp. 77-86. ISSN 1589-519X
Kollarics, Tímea és Hartl, Éva és Molnár, Katalin (2020) Fenntarthatósággal kapcsolatos attitűdök feltárása különböző célcsoportokban. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (3-4). pp. 50-59. ISSN 1589-519X
Kollarics, Tímea és Molnár, Katalin és Hartl, Éva (2021) Fenntarthatósággal kapcsolatos ismeretek és viselkedésminták feltárása. JOURNAL OF APPLIED TECHNICAL AND EDUCATIONAL SCIENCES / ALKALMAZOTT MŰSZAKI ÉS PEDAGÓGIAI TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 11 (1). pp. 111-139. ISSN 2560-5429
Koloszár, László és Tóth, Tímea Zsófia (2023) Tehetség a tudományban: közösség, sokszínűség, innováció : Válogatás a Soproni Egyetem hallgatóinak a 36. OTDK-n bemutatott kutatásaiból. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron. ISBN 9789633344897
Koloszár, László és Wimmer, Ágnes és Takácsné György, Katalin és Mitev Ariel, Zoltán (2024) Tournament rituals and experiential competence development in higher education: A case of a unique conference series. INTERNATIONAL JOURNAL OF MANAGEMENT EDUCATION, 22 (1). ISSN 1472-8117
Koloszár, László (2019) Talentum in Scientia : Hallgatói kutatómunka a Soproni Egyetemen. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron. ISBN 9789633343326
Koloszár, László és Tóth Zsolt (2020) E–Learning in Hungarian Higher Education: Experience at University of Sopron. In: Teaching Methods for Economics and Business Sciences. University of Maribor Press; University of Maribor, Faculty of Economics and Business, Maribor, pp. 153-165. ISBN 9789612863562
Kopházi-Molnár, Erzsébet és Csarni, Éva (2019) Tankönyvválasztási szempontok a Playway to English nyelvkönyv elemzése kapcsán. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (2). pp. 35-54. ISSN 1589-519X
Kopházi-Molnár, Erzsébet és Tarai , Zoltán (2017) Piroska MEGA farkas esete nagyival. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 135-158. ISSN 1589-519X
Kovács, Elvira (2021) A kooperatív tanulás során előforduló nehézségek a tanítói vélemények tükrében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 170-179. ISSN 1589-519X
Kovács, Gábor és Varga, László és Kitzinger, Arianna és Kissné Zsámboki, Réka (2022) Changing Perspectives and Attitudes on Early Childhood Research and Education. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron. ISBN 9789633344255
Kovács, Klára és Dobay, Beáta és Halasi, Szabolcs és Pinczés, Tamás és Tódor, Imre (2024) Demands, resources and institutional factors in the work of academic staff in Central and Eastern Europe: results of a qualitative research among university teachers in five countries. FRONTIERS IN EDUCATION, 8. pp. 1-13. ISSN 2504-284X
Kovács, Zoltán és Törőné Dunay, Anna (2023) Pénzügyi és öngondoskodási ismeretek a magyar középiskolák végzős osztályaiban 2021-ben. In: TÁRSADALOM – GAZDASÁG – TERMÉSZET: SZINERGIÁK A FENNTARTHATÓ FEJLŐDÉSBEN (Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából). Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 188-202. ISBN 9789633344507
Kovács, Anett Jolán (2018) A nem formális környezetben megszerzett tanulási eredmények validációja terén történt változások Európában 2014-2016 között. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (1). pp. 37-46. ISSN 1589-519X
Kovács, Judit és Trentinné Benkő, Éva (2017) Training and Practice. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 99-106. ISSN 1589-519X
Kovács, Krisztina (2020) A német tanítóképzés intézményesülési folyamatainak főbb lépései. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (3-4). pp. 60-68. ISSN 1589-519X
Kovács , Veronika (2017) Gráfok modern bevezetése a középiskolában. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 275-294. ISSN 1589-519X
Kovácsné Vinkovics, Éva (2023) Waldkindergarten:der Kindergarten ohne Dach und Wände. In: Tanulmánykötet MÉSZÁROS KÁROLY tiszteletére 2023. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 109-116.
Kovátsné Németh, Mária (2017) „A természetszeretetre nevelés nemzeti érdek” = Education Targeting Nature is a National Interest. In: Tanulmánykötet Mészáros Károly tiszteletére 2017. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 49-58. ISBN 978-963-359-073-7
Koós, Ildikó (2021) Út a nyelvi kompetencia teljessége felé 6–10 évesek anyanyelvi nevelésében: a szintagmák központi szerepe Zsolnai József NYIK-programjában. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 162-169. ISSN 1589-519X
Koós, Ildikó (2017) A nyelvjárási regiszter használatával összefüggésbe hozható helyesírási hibák elemzése nyugat-dunántúli általános iskolások írásmunkái alapján. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (4). pp. 115-124. ISSN 1589-519X
Krzyk, Adam Z (2017) The Approach to English Language Teaching in the Polish Education System. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 43-54. ISSN 1589-519X
Kui, Bíborka (2023) Természeti környezet fontossága a gyermekjog tükrében Magyarországon. In: Az Erdőmérnöki Kar Tudományos Kiadványa. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 170-177. ISBN 9789633344965
Kulman, Katalin (2021) Examining Primary Education Students’ Expertise Concerning the Environmental Impact of Economic Activities and Environmental Catastrophes. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (1-2). pp. 20-30. ISSN 1589-519X
Kuslicsné Kloiber, Alexandra (2023) Lassú nevelés a lassú mozgalomban • Slow Parenting in the Slow Movement. MAGYAR TUDOMÁNY, 184 (3). pp. 298-303. ISSN 0025-0325
Kuslicsné Kloiber, Alexandra (2020) Hiányzó láncszemek – nemzeti emlékezethelyek az irodalomban, az oktatásban. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (1–2). pp. 67-76. ISSN 1589-519X
Kuslicsné Kloiber, Alexandra (2020) Parapatics, A. (2020). A magyar nyelv regionalitása és a köznevelés: Tények, problémák, javaslatok. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (3–4). pp. 203-207. ISSN 1589-519X
Kállai, Gabriella (2023) IKT-eszközök az oktatásban. In: Neveléstudományi kaleidoszkóp. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 75-83. ISBN 9789633345047; 9789633345009
Kántor, Zsuzsanna (2021) Mi jár a gyermekek fejében? – A koragyermekkori tanulás szülői és óvodapedagógusi szemmel. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 28-40. ISSN 1589-519X
Kátainé Lusztig, Ilona Klára (2019) Recreational Activities in Foster Families in Bács-Kiskun County between 2011–2014. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (1). pp. 163-170. ISSN 1589-519X
Kéri, Katalin és Pásztor, Enikő Judit és Kitzinger, Arianna és Kuslicsné Kloiber, Alexandra és Somogyi, Anett és Udvarhelyi, Júlia (2024) 17. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia, 2024. április 25. : Program és absztraktok. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron. ISBN 9789633345252
Kóger, Yvetta (2023) Az ötvenes évek óvodaképének sajtóreprezentációja – metaforák a közvéleményformáló újságok hasábjain. In: Fejezetek a neveléstudomány és a nőtörténet köréből. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 27-43. ISBN 9789633345030
Kónya, György (2019) Az Ökoiskola hatása a középiskolások környezeti attitűdjére. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (2). pp. 125-134. ISSN 1589-519X
Kónya, György (2018) Környezeti attitűdöt befolyásoló hatástényezők. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (2). pp. 115-126. ISSN 1589-519X
Langerné Buchwald, Judit (2019) Nyelvtanárképzés Ausztriában és Magyarországon. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (2). pp. 135-148. ISSN 1589-519X
Langerné Buchwald, Judit (2017) Pendelwanderung zwecks Sprachenlernens an der österreich-ungarischen Grenze oder die neue Art und Weise auf dem Weg zur Zweisprachigkeit in der westungarischen Grenzregion. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 107-116. ISSN 1589-519X
Langerné Buchwald, Judit (2020) A tanulási céllal ingázó magyar tanulók helyzete az ausztriai közoktatásban. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (3-4). pp. 69-76. ISSN 1589-519X
Lantos, Tünde (2021) A munkahelyi informális tanulás meghatározó szerepe a pedagógusok folyamatos szakmai fejlődésében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 41-53. ISSN 1589-519X
Ledniczki , Kinga Melinda (2017) Tanulási szokásvizsgálat egy városi általános iskolában. Tanulás tanítása alsó tagozaton szülők bevonásával. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 295-312. ISSN 1589-519X
Lenner, Tibor és Balogh, András (2015) A regionális földrajz egyetemi oktatásával kapcsolatos dilemmák a pedagógusképzésben. In: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 293-303. ISBN 978-963-359-054-6
Lett, Béla és Gál, János és Horváth, Sándor és Molnár, Katalin és Schiberna, Endre és Stark, Magdolna (2023) Tanulmánykötet MÉSZÁROS KÁROLY tiszteletére 2023. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron.
Lőrincz, Ildikó (2003) L’évaluation d’une expérimentation d’éveil aux langues en Hongrie. In: V. Dunaújvárosi Nemzetközi Nyelvvizsgáztatási és Alkalmazott Nyelvészeti Konferencia. Alkalmazott Nyelvészeti Konferencia Füzetei . Dunaújvárosi Főiskola, Dunaújváros, pp. 55-62. ISBN 963-00-4800-0
M. Pintér, Tibor (2021) Kereslet és kínálat: elmélkedés a bölcsészképzés digitális kompetenciáiról. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (1-2). pp. 31-38. ISSN 1589-519X
M. Pintérné Márkus, Katalin (2021) Szótárdidaktika a Károli Gáspár Református Egyetem Angol Nyelvészeti Tanszékén. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (1-2). pp. 107-120. ISSN 1589-519X
Mak , Veronika és Szécsi , Tünde és Varga, László (2018) Overview of EEG Research in Early Childhood Education: An International Perspective. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (3). pp. 37-44. ISSN 1589-519X
Makkos, Anikó és Fehér, Ágota és Benyák, Anikó (2020) Consultancy skills in the light of emotional intelligence and communicationskills of students specialised in human resources consultancy. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (1–2). pp. 101-112. ISSN 1589-519X
Mendéné Lajtai, Krisztina (2023) A játék és a tanulási motiváció összefüggése a tanulásban akadályozottak oktatási-nevelési folyamatának aspektusából. In: Neveléstudományi kaleidoszkóp. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 151-162. ISBN 9789633345047; 9789633345009
Mesterházy, Helga (2022) Teachers’ evaluation of recent changes in the school subject environmental knowledge. JOURNAL OF APPLIED TECHNICAL AND EDUCATIONAL SCIENCES / ALKALMAZOTT MŰSZAKI ÉS PEDAGÓGIAI TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 12 (1). pp. 1-17. ISSN 2560-5429
Mesterházy, Helga (2023) Természet és felelősség: A környezeti etika és nevelés filozófiai alapjai (Szerkesztette Szécsi Gábor és Tóth I. János). MAGYAR TUDOMÁNY, 184 (3). pp. 396-398. ISSN 0025-0325
Mesterházy, Helga és Hoschek, Mónika (2022) Students' knowledge of hunting and game management and the main game species in Hungary. JOURNAL OF APPLIED TECHNICAL AND EDUCATIONAL SCIENCES / ALKALMAZOTT MŰSZAKI ÉS PEDAGÓGIAI TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 12 (2). pp. 1-13. ISSN 2560-5429
Mesterházy, Helga (2021) Környezetismeret tankönyvek vadfajokkal kapcsolatos tartalmainak összehasonlítása Magyarországon és Ausztriában. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (1-2). pp. 100-106. ISSN 1589-519X
Mesterházy, Helga (2019) Vadászati és vadgazdálkodási ismeretek pedagógushallgatók körében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (3-4). pp. 183-194. ISSN 1589-519X
Mesterházy, Helga (2020) Vadászati és vadgazdálkodási szemléletformálás családok és gyermekek körében. In: Tanulmánykötet Mészáros Károly tiszteletére 2020. University of Sopron, Sopron, pp. 195-199.
Mesterházy, Helga és Hoschek, Mónika (2021) Vadászattal, vadgazdálkodással kapcsolatos ismeretek összehasonlító vizsgálata pedagógushallgatók körében. In: Tanulmánykötet Mészáros Károly tiszteletére 2021. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 127-133.
Mikáczó, Andrea és Dióssi, Katalin (2023) The Response of Higher Educational Institutions to Sustainability Challenges in Hungary. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 34 (3). pp. 5-16. ISSN 0865-7823
Misechko , Olga (2017) Teaching Foreign Languages to Young Learners in Ukraine: Pages of History. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 55-74. ISSN 1589-519X
Molnár, Csilla (2023) A Slow-mozgalom Magyarországon • The Slow Movement in Hungary. MAGYAR TUDOMÁNY, 184 (3). pp. 304-310. ISSN 0025-0325
Molnár, Csilla (2023) TRAUMA ÉS FELEJTÉS ÁBRÁZOLÁSA EGY KORTÁRS FILMBEN. In: A SEGÍTŐ PEDAGÓGIA ASPEKTUSAI II. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 78-85. ISBN 9789633344873; 9789633344866
Molnár, Katalin (2023) A fenntartható jövő alappillérei a pedagógusképzésben • The Pillars of a Sustainable Future in Teacher Education. MAGYAR TUDOMÁNY, 184 (3). pp. 322-328. ISSN 0025-0325
Molnár, Katalin (2023) A globális problémák megoldásának kulcsa a felelősségtudatos magatartásformák kialakítása. In: Tanulmánykötet MÉSZÁROS KÁROLY tiszteletére 2023. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 79-84.
Molnár, Béla (2018) A gyakorlati képzés állapota és jellemzői a tanítóképző intézetekben a múlt század közepén. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (1). pp. 7-16. ISSN 1589-519X
Molnár, Csilla (2018) A gyermekkor reprezentációi az európai kultúrában. In: Gyermekek kisebbségben. FutuReg Polgári Társulás, Somorja, pp. 25-32. ISBN 9788057001928
Molnár, Csilla (2018) A meggyőző beszéd a retorikában és a mesében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (1). pp. 17-24. ISSN 1589-519X
Molnár, Katalin (2019) Kompetencia alapú természetbeni tanulás, változatos tanulás-szervezés pedagógusjelölteknek = Competence-Based Learning in Natural Environment, Diversified Organization of Learning for Teacher Trainees. In: Tanulmánykötet Mészáros Károly Tiszteletére 2019. University of Sopron, Sopron, pp. 93-102.
Molnár, Katalin (2015) Környezeti nevelés – környezettudatos magatartásformálás = Environmental Education – Developing Environmentally Responsible Behaviour. In: Tanulmánykötet MÉSZÁROS KÁROLY tiszteletére 2015. Nyugat-magyarországi Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 125-131. ISBN 978-963-334-242-8
Molnár, Katalin (2021) Szakmódszertannal a környezeti, technikai és technológiai ismeretátadásért. In: Tanulmánykötet Mészáros Károly tiszteletére 2021. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 141-146.
Molnár, Katalin (2020) Tájékozódva nevelj! In: Tanulmánykötet Mészáros Károly tiszteletére 2020. University of Sopron, Sopron, pp. 207-217.
Molnár, Katalin és Hartl, Éva (2017) Természetkapcsolat a norvég környezeti nevelésben = Relationship to Nature in the Norwegian Environmental Education. In: Tanulmánykötet Mészáros Károly tiszteletére 2017. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 77-88. ISBN 978-963-359-073-7
Moravecz, Marianna (2019) Tanulmányi eredményesség az iskolán kívüli sportfoglalkozások függvényében (2016-os OKM adatok alapjá. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (3-4). pp. 77-86. ISSN 1589-519X
Mrázik, Julianna (2021) Az e-tanulás segítése. A tanulásszervezés átkeretezése hagyományos és nem hagyományos környezetben. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 64-72. ISSN 1589-519X
Márques Ibañez, Ana (2017) Kamishibai: An intangible cultural heritage of Japanese culture and its application in Infant Education. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 25-44. ISSN 1589-519X
Nagy, Enikő (2020) Robotok az oktatási-nevelési folyamatokban. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (3-4). pp. 176-186. ISSN 1589-519X
Nagy, György (2018) Digitális kihívások a környezetismeret oktatása terén. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (4). pp. 73-80. ISSN 1589-519X
Nagy, Zsuzsa és Müller, Anetta és Bácsné Bába, Éva és Bíró, Melinda és Pusztai, Gabriella (2017) A differenciálás mérése a testnevelésben az atlétika tanítási egység alatt. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (4). pp. 147-162. ISSN 1589-519X
Nagyné Halász, Zsuzsanna és Gubán, Miklós és Koloszár, László (2018) Az informatikusképzés a felsőoktatásban. GIKOF JOURNAL: A NEUMANN JÁNOS SZÁMÍTÓGÉP-TUDOMÁNYI TÁRSASÁG GAZDASÁGINFORMATIKAI KUTATÁSI ÉS OKTATÁSI FÓRUM SZAKMAI SZERVEZET SZAKFOLYÓIRATA, - (11). pp. 40-50. ISSN 1588-9130
Nemes, József (2015) Technika, életvitel és gyakorlat szakos hallgatók tanárképzésében irodalmi művek és művészi ábrázolások alkalmazásának lehetősége. In: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 321-339. ISBN 978-963-359-054-6
Nmarné Kendöl, Jutka és Fekete, I. (2024) School students’ perceptions of trees and wooden objects in their immediate home environment: Possible implications for school environments. JOURNAL OF OUTDOOR AND ENVIRONMENTAL EDUCATION, 2024. ISSN 2206-3110
Nmarné Kendöl, Jutka és Hoschek, Mónika (2023) Fával foglalkozó hozzátartozók a családokban és a családok faeszköz használatának hatása a faanyag használat fontosságának megítélésében. In: Tanulmánykötet MÉSZÁROS KÁROLY tiszteletére 2023. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 85-90.
Nmarné Kendöl, Jutka és Molnár, Katalin és Berki, Imre és Fekete, István (2022) Student Knowledge and Attitudes Towards Wood and the Use of Wood as a Raw Material. ACTA SILVATICA ET LIGNARIA HUNGARICA: AN INTERNATIONAL JOURNAL IN FOREST, WOOD AND ENVIRONMENTAL SCIENCES, 18 (2). pp. 129-150. ISSN 1786-691X
Nmarné Kendöl, Jutka (2021) Fához, faanyag használathoz kapcsolódó attitűd vizsgálata általános és középiskolás tanulók körében Győr-Moson-Sopron Megyében. In: Tanulmánykötet Mészáros Károly tiszteletére 2021. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 119-126.
Nmarné Kendöl, Jutka (2019) Hallgatói környezettudatosság környezetvédelmi témakörökben fiatal felnőtt korban. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (3-4). pp. 195-210. ISSN 1589-519X
Nmarné Kendöl, Jutka (2018) A hagyományok tisztelete, a népi szokások természettudományos vonatkozása az erdőpedagógiában = Respecting Traditions, Folk Traditions with reference to Natural History in Forest Pedagogy. In: Tanulmánykötet Mészáros Károly tiszteletére 2018. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 73-76. ISBN 978-963-334-197-1
Noel , Andrea M és Lord , Kathleen M és Varga, László (2019) Supporting Second Language Vocabulary: A Scenario From Hungarian Preschools. KAPPA DELTA PI RECORD, 55 (1). pp. 24-29. ISSN 0022-8958
Németh, Dóra Katalin (2023) Practical training and practice kindergardens at the Kindergarten Institute in Sopron (1964-1972). In: Fejezetek a neveléstudomány és a nőtörténet köréből. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 44-52. ISBN 9789633345030
Németh, Dóra Katalin (2023) A felsőfokú óvónőképzés gyakorlati képzésének megvalósítása a Soproni Óvónőképző Intézetben 1964 és 1972 között. In: Neveléstudományi kaleidoszkóp. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 37-45. ISBN 9789633345047; 9789633345009
Németh, Dóra Katalin (2020) A Soproni Óvóképző Intézet gyakorlati oktatása a 70-es évek elején. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (1–2). pp. 173-180. ISSN 1589-519X
Németh László és Béres, Csilla (2015) Korszerű mérési módszerek a környezettan oktatásában. In: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 305-320. ISBN 978-963-359-054-6
Némethné Tóth, Ágnes (2015) A pedagógia adósságai a harmadik évezred elején. In: Tanulmányok a pedagógusképzés 21. századi fejlesztéséhez. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 47-60. ISBN 978-963-359-049-2
Némethné Tóth, Ágnes és Simon, Katalin (2017) Inkluzív teória integratív gyakorlatban. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (4). pp. 135-146. ISSN 1589-519X
Patocskai, Mária és Győrfi, Tamás (2018) A fenntarthatóságra nevelés egyik lehetősége: az egyszerűsített karbonlábnyom-számítás. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (4). pp. 89-100. ISSN 1589-519X
Patyi, Gábor (2023) Az óvodaügy kérdésköre a második tanügyi kongresszuson (1896), és visszhangja a korabeli pedagógiai sajtóban. In: Fejezetek a neveléstudomány és a nőtörténet köréből. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 5-16. ISBN 9789633345030
Patyi, Gábor (2020) "...hajtás sarjad gyökeréből." (Iz 11,1). University of Sopron, Sopron. ISBN 9789633343593
Patyi, Gábor és Kollarics, Tímea (2015) Tanárképzés, szakmai pedagógusképzés Ausztriában, különös tekintettel az agrár pedagógusképzésre. In: Összehasonlító kutatások a szakmai tanárképzés területén. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 7-20. ISBN 9789633342473
Patyi, Gábor és Kollarics, Tímea (2023) A környezeti szemléletformálás eszme- és társadalomtörténeti gyökerei Németországban • The Ideological and Social Historical Roots of Forming Environmental Attitude in Germany. MAGYAR TUDOMÁNY, 184. pp. 291-297. ISSN 0025-0325
Patyi, Gábor és Kollarics, Tímea és Katona, György (2021) Research and Innovation in Vocational Teacher Education at the University of Sopron. Didacticum - Zeitschrift für (Fach)Didaktik in Forschung und Unterricht, 3. (1.). pp. 118-130. ISSN 2707-0905
Perjés, István (2018) Az önazonosság mint a pedagógiai kapcsolat próbája. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (4). pp. 29-38. ISSN 1589-519X
Polgár, Rudolf és Bálint, Boglárka Eszter és Horváth, Anna és Király, Tamás (2023) Matematika tanár szakos hallgatók oktatási készségeinek hallgatóközpontú fejlesztése mikrotanítási környezetben. DIMENZIÓK: MATEMATIKAI KÖZLEMÉNYEK, 11 (1). pp. 67-70. ISSN 2064-2172
Poór Zoltán, Ferenc (2017) Egy interdiszciplinaritásra törekvő, alkalmazott pedagógiai kutatásokkal és fejlesztésekkel foglalkozó hallgatói és oktatói közösség győri seregszemléjének értékelése. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 217-220. ISSN 1589-519X
Pásztor, Enikő Judit (2021) Az „egy személy egy nyelv” idegennyelvi módszer bemutatása az Ágfalvi Napsugár Óvodában egy empirikus kutatás tükrében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 180-188. ISSN 1589-519X
Pásztor, Enikő Judit (2023) INKLUZÍV SZEMLÉLETFORMÁLÁS A MIGRÁCIÓ VONATKOZÁSÁBAN. In: A SEGÍTŐ PEDAGÓGIA ASPEKTUSAI II. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 86-109. ISBN 9789633344873; 9789633344866
Pásztor, Enikő Judit (2023) A Soproni Óvónőképző Intézet gyakorló óvodáinak sajtóreprezentációja az 1970-es években. In: Fejezetek a neveléstudomány és a nőtörténet köréből. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 53-68. ISBN 9789633345030
Pásztor, Enikő Judit és Kiss, Andrea Tünde (2023) Az erdő mint nevelési színtér a hazai óvodai nevelésben, külföldi kitekintéssel • The Forest as an Educational Area in Domestic Kindergarten Education with a Foreign Perspective. MAGYAR TUDOMÁNY, 184 (3). pp. 311-321. ISSN 0025-0325
Pásztor, Enikő Judit és Varga, László (2023) Neveléstudományi kaleidoszkóp : A Benedek Elek Pedagógiai Kar Neveléstudományi és Pszichológiai Intézetének tanulmánykötete. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron. ISBN 9789633345047; 9789633345009
Pásztor, Enikő Judit (2019) 60 éves a német nemzetiségi óvodapedagógus-képzés Sopronban. In: A tanítóképzés múltja, jelene IV. – A tanárképzés múltja, jelene I. Savaria University Press, Szombathely, pp. 27-41. ISBN 9786155753220
Pásztor, Enikő Judit (2019) Nemzeti nevelés az óvodákban a megváltozott Óvodai Nevelés Országos Alapprogramja szellemében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (3-4). pp. 211-220. ISSN 1589-519X
Pásztor, Enikő Judit (2015) Továbbélő utópiák. PEDAGÓGIATÖRTÉNETI SZEMLE, 1. (3.). pp. 46-49. ISSN 2415-9093
Pásztor, Enikő Judit (2020) A német nemzetiségi óvodapedagógus professzió kialakulása 1959-től, különös tekintettel a soproni képző intézményre. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (3-4). pp. 85-95. ISSN 1589-519X
Pásztor, Enikő Judit (2018) A német nemzetiségi óvodapedagógus professzió új kihívásai. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (1). pp. 149-158. ISSN 1589-519X
Riga, Vassiliki (2017) Physical Education in Greek Early Years’ Curriculum: Current Approaches and Prospects. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 75-84. ISSN 1589-519X
Révész, József (2022) FÓKUSZBAN A (ZENEI) KREATIVITÁS. In: A segítő pedagógia aspektusai. University of Sopron, Sopron, pp. 41-50. ISBN 9789633344378; 9789633344385
Révész, József (2023) Mit fejlesztünk az óvodában? Az óvodai ének-zenei nevelés jelene, a kreativitás fejlesztésében tükrében. In: Fejezetek a neveléstudomány és a nőtörténet köréből. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 101-118. ISBN 9789633345030
Révész, József (2023) A ZENEI KREATIVITÁS TRANSZFERHATÁSAI. In: A SEGÍTŐ PEDAGÓGIA ASPEKTUSAI II. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 110-121. ISBN 9789633344873; 9789633344866
Révész, József (2017) Märchen und Musik. Ein mögliches Modell für Kindergartenkonzertpädagogik. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 139-148. ISSN 1589-519X
Révészné Pálfi, Krisztina (2023) SZEMÉLYISÉGFEJLESZTÉS AZ INTERAKTÍV KONCERTPEDAGÓGIA ESZKÖZEIVEL. In: A SEGÍTŐ PEDAGÓGIA ASPEKTUSAI II. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 122-128. ISBN 9789633344873; 9789633344866
Révészné Pálfi, Krisztina és Révész, József (2021) Érzelmi kreativitás a zenei nevelés tükrében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (1-2). pp. 121-128. ISSN 1589-519X
Scheidné Nagy Tóth, Erika és Hegedűs Mária (2015) Informatikai eszközök és tanulási módszerek alkalmazása középiskolások és felnőtt tanulók körében. In: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 51-74. ISBN 978-963-359-054-6
Sebestyén, Krisztina (2019) Kon-Takt és Schritte International: egy nyelv, két szemlélet. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (2). pp. 149-160. ISSN 1589-519X
Simon, István (2022) A játék kisgyermekkorban : Szemelvények a játék különböző területeiről. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron. ISBN 9789633344224
Simon, István Ágoston és Simonné Kajtár, Gabriella (2018) A gyógytestnevelés jelentősége a szekunder rehabilitáció és egészségfejlesztés folyamatában – A megújulás szükségessége és irányai (Significance, reorientation, need for renewal of adapted physical education in the secondary rehabilitation and health development process). EGÉSZSÉGFEJLESZTÉS, 59 (1). pp. 37-44. ISSN 1786-2434
Simon, Katalin (2018) Tanulási módszerek – a Google-találatok függvényében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (4). pp. 39-48. ISSN 1589-519X
Skribanek, Anna és Schmidthoffer Ildikó (2015) Biológia szakos pedagógusjelöltek gyakorlati oktatása kísérleti projekt alkalmazásával. In: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 261-274. ISBN 978-963-359-054-6
Somogyi, Anett (2024) Az óvónőképzés gyakorlata 1924-1933-ig a „Kisdednevelés” szakfolyóiratban. In: 15th International Conference of J. Selye University. Selye János Egyetem; Univerzita J. Selyeho, Komárno, pp. 207-215. ISBN 9788081224966
Somogyi, Anett (2023) KENYERES ELEMÉR ÉS A „KISDEDNEVELÉS”. In: A SEGÍTŐ PEDAGÓGIA ASPEKTUSAI II. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 129-139. ISBN 9789633344873; 9789633344866
Somogyi, Anett (2022) A NEMEZ TÖRTÉNETE ÉS FELHASZNÁLÁSA AZ ÓVODAI NEVELÉSBEN. In: A segítő pedagógia aspektusai. University of Sopron, Sopron, pp. 51-57. ISBN 9789633344378; 9789633344385
Somogyi, Anett (2024) Rajzolás az óvodában: történeti áttekintés a 20. század első feléig. GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 12 (2). pp. 334-353. ISSN 2063-9945
Szabó, Csaba és Szenderák, Júlia és Szörényi, Sára (2021) A játékosítás lehetőségei a köznevelésben. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (1-2). pp. 141-150. ISSN 1589-519X
Szabó, Csilla Marianna és Csikósné Maczó, Edit (2021) Ok, boomer! Ok, zapper? – avagy a generációs sztereotípiák nyomában. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (1-2). pp. 49-57. ISSN 1589-519X
Szabó, Zsófia (2019) A Bauhaus színpadi műhelye. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (3-4). pp. 107-114. ISSN 1589-519X
Szerb, György és Bánkuti, Gyöngyi és Szerb, András Bence (2021) A havas sportokat fogyasztó magyar lakosság sí és snowboard tudásszintje, képzettsége saját megítélésük tükrében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (1-2). pp. 58-69. ISSN 1589-519X
Szládovics, Bálint (2019) „Ez a mi munkánk…” – A pedagógus ideális célja a magyar köznevelésben. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (3-4). pp. 221-230. ISSN 1589-519X
Szákovicsné Bérczy Dóra Judit és Lakotár, Katalin (2015) A TEREPI OKTATÁS FONTOSSÁGA ÉS ALKALMAZÁSÁNAK LEHETŐSÉGEI A FENNTARTHATÓSÁG PEDAGÓGIÁJÁBAN, KÜLÖNÖS TEKINTETTEL AZ ÉRZÉKENY TERMÉSZETI TERÜLETEKRE = THE IMPORTANCE OF OPEN AIR TEACHING AND THE POSSIBILITIES OF ADOPTIONS IN SUSTAINAIBILITY TEACHING, ESPECIALLY IN SENSITIVE NATURAL AREAS. KARST DEVELOPMENT / KARSZTFEJLŐDÉS, 20. pp. 347-358. ISSN 1585-5473
Szántóné Tóth, Hajnalka (2017) Orsós Anna: A romológia alapjai. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 328-332. ISSN 1589-519X
Szécsi , Tünde és Varga, László és Mak , Veronika (2018) Current Trends, Dilemmas and Future Directions in Neuropedagogy in the Field of Early Childhood. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (3). pp. 51-58. ISSN 1589-519X
Szélesné Ferencz, Edit és Hornyák , Andrea (2018) Tanulható-e a boldogság? KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (2). ISSN 1589-519X
Sántha, Kálmán (2017) Számítógéppel támogatott kvalitatív adatelemzés a hazai neveléstudományi PhD-képzésben. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 159-173. ISSN 1589-519X
Sántha-Malomsoki, Ágnes (2020) CLIL tanulók nyelvtanulásról alkotott nézetei a nyelvórai IKT eszközintegráció tükrében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (3-4). pp. 187-202. ISSN 1589-519X
Sántha-Malomsoki, Ágnes (2019) A kétnyelvű nyelvi valóság komplex megismerésének útjai (Tódor Erika Mária: Hétköznapi kétnyelvűség : nyelvhasználat, iskolai nyelvi tájkép és nyelvi én a romániai magyar iskolákban). KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (3-4). pp. 231-234. ISSN 1589-519X
Sáriné Csajka, Edina és Csimáné Pozsegovics, Beáta (2019) A szociális kompetenciák fejlesztési lehetőségei az élménypedagógia módszerével hátrányos helyzetű gyermekek körében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (2). pp. 67-78. ISSN 1589-519X
Sütő, Éva és Petőné Csima, Melinda (2021) Célorientációk kapcsolata az iskolai motivációval szakképző iskolások aspektusából. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (1-2). pp. 129-140. ISSN 1589-519X
Takácsné György, Katalin és Koloszár, László és Wimmer, Ágnes (2021) Tehetséggondozás a tudományos diákköri mozgalom keretében – hallgatói vélemények a Közgazdaságtudományi Szekcióban. MAGYAR TUDOMÁNY, 182 (4). pp. 527-540. ISSN 0025-0325
Tary, Blanka (2021) Tanárok és tanárjelöltek olvasási stratégia használata és olvasási szokásai anya,- illetve idegen nyelven. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 189-197. ISSN 1589-519X
Trixler, Bettina és Pusztafalvi, Henriette (2022) MILYEN NEHÉZSÉGEK ADÓDNAK AZ AUTIZMUS SPEKTRUM ZAVAROKBAN ÉRINTETT SZEMÉLYEK ELLÁTÁSA SORÁN? In: A segítő pedagógia aspektusai. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 32-40.
Tudlik, Csilla (2021) A pályaérdeklődés három konstruktuma, amely segíti a gimnáziumi tanulók megismerését. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 85-95. ISSN 1589-519X
Tudlik, Csilla (2021) Pályaorientációs szolgáltatások és a pályaválasztási bizonytalanság kapcsolata a gimnáziumban. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (1-2). pp. 163-171. ISSN 1589-519X
Tóth-Merza, Katalin (2023) A gyermekkori ártalmas élmények és a gyermekneveléssel kapcsolatos vélekedések összefüggései. In: Neveléstudományi kaleidoszkóp. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 109-127. ISBN 9789633345047; 9789633345009
Tóth-Merza, Katalin és Bontó, Petra és Almássy, Zsuzsanna (2021) Az óvodapedagógusok általános jóllétének és munkahelyi jellemzőinek vizsgálata. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 73-84. ISSN 1589-519X
Varga, László (2023) KISGYERMEKKOR – A BOLDOGSÁG KULCSA. In: A SEGÍTŐ PEDAGÓGIA ASPEKTUSAI II. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 140-151. ISBN 9789633344873; 9789633344866
Varga, László (2022) ON THE BRIDGE BETWEEN PAEDIATRIC NEUROLOGY AND EARLY CHILDHOOD PEDAGOGY. In: Changing Perspectives and Attitudes on Early Childhood Research and Education. University of Sopron, Sopron, pp. 5-20. ISBN 9789633344255
Varga, László (2023) A megtartó szeretettel kísért rendkívüli életút – A palavesszőtől a virtuális világig – (Dr. Tassy Istvánné Dr. Mészáros Olga gránit diplomás pedagógusra emlékezünk). In: Neveléstudományi kaleidoszkóp. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 47-53. ISBN 9789633345047; 9789633345009
Varga, Rita és Horváth, Tamás (2023) Erdőpedagógia és kommunikáció az erdészeti szakmai képzésben. In: Tanulmánykötet MÉSZÁROS KÁROLY tiszteletére 2023. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 69-78.
Varga, Rita és Horváth, Tamás (2023) Erdőpedagógia és kommunikáció megjelenése az erdész gyakorlatban. In: Az Erdőmérnöki Kar Tudományos Kiadványa. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 258-263. ISBN 9789633344965
Varga, Aranka és Vitéz, Kitti és Orsós, István és Fodor, Bálint és Horváth, Gergely (2021) Diversity and Inclusion in Higher Education. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (1-2). pp. 70-81. ISSN 1589-519X
Varga, László (2021) Az intergenerációs tanulás az önkéntesség szolgálatában. ÖNKÉNTES SZEMLE, 1. (3.). pp. 3-20. ISSN 2786-0620
Varga, László (2014) Innováció a spanyol felnőttoktatásban. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 12 (3-4). pp. 121-131. ISSN 1589-519X
Varga, László (2015) International Research: 2013-2015. In: Early Childhood Education : International Research Report. NYME Benedek Elek Pedagógiai Kar, Sopron, pp. 7-8. ISBN 978-963-359-046-1
Varga, László (2014) Kisgyermek-nevelési szimpózium Sopronban. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 12 (1-2). pp. 141-144. ISSN 1589-519X
Varga, László (2014) Kisgyermeknevelés Thaiföldön. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 12 (1-2.). pp. 131-140. ISSN 1589-519X
Varga, László (2017) New Dimensions in the Interpretation of Early Childhood. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 149-156. ISSN 1589-519X
Varga, László (2015) Új tudomány születőben: kisgyermekkori neuropedagógia. In: I. Nemzetközi Kisgyermeknevelési Konferencia. Kaposvári Egyetem Pedagógiai Kar, Kaposvár, pp. 151-161. ISBN 978-963-9821-95-8
Varga, László és Németh, Dóra Katalin (2020) A hatvan évvel ezelőtt felsőfokúvá vált Soproni Óvónőképző Intézet első szakdolgozatai. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (3-4). pp. 96-105. ISSN 1589-519X
Varga, László és Szécsi , Tünde (2018) Neuropedagogy in Early Childhood in Hungary: Foundations and Micro-investigation. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (3). pp. 67-74. ISSN 1589-519X
Varga, Szabolcs (2016) A logoterápia eszköz- és módszertárának alkalmazási lehetőségei a szupervízióban II. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 14 (1-2). pp. 239-252. ISSN 1589-519X
Vida, Gergő (2023) EGYÜTT, ÉRTÜK : A tanulási zavar diagnosztikus azonosításának új lehetőségei. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron. ISBN 9789633345023; 9789633345016
Vida, Gergő (2022) MI A JOBB, A SZEGREGÁCIÓ VAGY AZ INTEGRÁCIÓ? TÉVES KÉRDÉSFELVETÉSEK ÉS FÓKUSZTÉVESZTÉSEK A GYÓGYPEDAGÓGIÁBAN. In: A segítő pedagógia aspektusai. University of Sopron, Sopron, pp. 58-70. ISBN 9789633344378; 9789633344385
Vida, Gergő (2021) A tanulási zavar elmélete és diagnosztikája – tanulási zavarral küzdő tanulók kompenzálásának segítése. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 110-119. ISSN 1589-519X
Vida, Gergő és Ambrus, Attila József (2022) Róluk, de nélkülük : Kategóriák fogságában. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron. ISBN 9789633343005; 9789633343012
Vida, Gergő és Dajcs, Bernadett (2023) Koordinációs és orientációs képességek fejlesztésének lehetőségei IKT-eszközökkel – Fókuszban a drón –. In: Neveléstudományi kaleidoszkóp. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 85-96. ISBN 9789633345047; 9789633345009
Vida, Gergő és Faragó, Beatrix (2024) A Longitudinal Overview Of The Situation Of Families From An Inclusion Perspective Environmental And Family Factors Associated With Special Educational Needs. Journal of Ecohumanism, 3 (4). pp. 898-912. ISSN 2752-6798
Zentai, Zoltán (2015) Földtani ismeretek iskolán kívüli tanításának tapasztalatai a közoktatásban és a tanárképzésben. In: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 213-224. ISBN 978-963-359-054-6
Zsohárné Stummer, Krisztina (2021) A nőkről alkotott kép hazánkban a 20. század első felében sajtótermékek tükrében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (1-2). pp. 39-48. ISSN 1589-519X
Zsubrits, Attila (2023) Kora gyermekkori személyiségfejlődési fordulópontokat szimbolizáló mesék. In: Neveléstudományi kaleidoszkóp. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 129-140. ISBN 9789633345047; 9789633345009
Zsubrits, Attila (2023) MESE, JÁTÉK, RAJZ : Neveléslélektani kutatások kisgyerekek körében. Soproni Egyetem Benedek Elek Pedagógiai Kar, Sopron.
Zsubrits, Attila (2022) Rajzelemzési módszerek az óvodáskorú gyerekek személyiségének megismeréséhez. University of Sopron, Sopron. ISBN 9789633344231
Zsubrits, Attila (2016) Az óvodához fűződő kapcsolat. In: Humántudományok - innováció - diverzitás. Nyugat-magyarországi Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 163-172. ISBN 978-963-334-286-2
Zsubrits, Attila (2014) Az óvodáskorú gyerekek közeli kapcsolatai. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 12 (3-4). pp. 133-142. ISSN 1589-519X
Zsubrits, Attila (2017) A Study about Children's Connection with Their Kindergarten. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 157-167. ISSN 1589-519X
Závoti, Józsefné (2022) DIPLOMÁSOK EGZISZTENCIA TEREMTÉSE NYELVVIZSGA NÉLKÜL. In: A segítő pedagógia aspektusai. University of Sopron, Sopron, pp. 71-80. ISBN 9789633344378; 9789633344385
Závoti, Józsefné (2023) Múlt és jelen hatása a Soproni Egyetem Benedek Elek Pedagógiai Kar gyógypedagógus-képzésében. In: Neveléstudományi kaleidoszkóp. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 163-169. ISBN 9789633345047; 9789633345009
Závoti, Józsefné (2023) A SEGÍTŐ PEDAGÓGIA ASPEKTUSAI II. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron.
Závoti, Józsefné (2023) A fejlesztőpedagógia alapjai. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron. ISBN 9789633344750; 9789633344767
Závoti, Józsefné (2022) A segítő pedagógia aspektusai. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron. ISBN 9789633344378; 9789633344385
Ádám, Fruzsina és Hegedűs, Roland (2019) Homogén és heterogén csoportok az óvodában. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (3-4). pp. 115-128. ISSN 1589-519X
Őry, Eszter és Simonné Kajtár, Gabriella és Simon, István Ágoston (2019) Gyógytestnevelők motivációja a továbbképzések terén. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (3-4). pp. 87-96. ISSN 1589-519X