Boonying, Varinthorn and Chatruprachewin, Chalong (2017) Teacher Professional Learning Community (TPLCs) on Social Studies Toward 21 st Century Learning: A Case Study of Primary Schools in Sukhothai Province, Thailand. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 9-20. ISSN 1589-519X
Preview |
Text
01_Boonying_Chatruprachevin_article_2017_03_u.pdf Download (571kB) | Preview |
Official URL: http://www.trainingandpractice.hu/?q=hu/kepzes_es_...
Tudományterület / tudományág
humanities > educational sciences
Faculty
Not relevant
Institution
Nyugat-Magyarországi Egyetem
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | FELTÖLTŐ: Horváth Csaba - horvath.csaba@bpk.nyme.hu #hozzárendelt szerző ismeretlen |
SWORD Depositor: | Teszt Sword |
Depositing User: | Zsófia Tompa |
Identification Number: | MTMT:3312229 |
Date Deposited: | 26 Feb 2018 10:32 |
Last Modified: | 26 Feb 2018 10:32 |
URI: | http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/1456 |
Actions (login required)
View Item |