Kissné Zsámboki, Réka (2017) Experience Worlds of Becoming a Freinet-pedagogue in Hungarian Kindergartens at the Beginning of the 1990ies. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 117-130. ISSN 1589-519X
Előnézet  | 
            
              
Szöveg
 11_Kissne_Zsamboki_Reka_article_2017_03_u.pdf Download (422kB) | Előnézet  | 
          
      Hivatalos webcím (URL): http://www.trainingandpractice.hu/?q=hu/kepzes_es_...
    
  
  
 
    Tudományterület / tudományág
bölcsészettudományok > neveléstudományok
Kar
Nem releváns
Intézmény
Nyugat-Magyarországi Egyetem
| Mű tipusa: | Cikk | 
|---|---|
| További információ: | FELTÖLTŐ: Horváth Csaba - horvath.csaba@bpk.nyme.hu | 
| SWORD Depositor: | Teszt Sword | 
| Felhasználó: | Zsófia Tompa | 
| A mű MTMT azonosítója: | MTMT:3312237 | 
| Dátum: | 26 Feb 2018 10:49 | 
| Utolsó módosítás: | 26 Feb 2018 10:49 | 
| URI: | http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/1476 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Tétel nézet | 
        

 Repozitóriumi letöltési statisztika
 Repozitóriumi letöltési statisztika