Kissné Zsámboki, Réka (2017) Experience Worlds of Becoming a Freinet-pedagogue in Hungarian Kindergartens at the Beginning of the 1990ies. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 117-130. ISSN 1589-519X
Preview |
Text
11_Kissne_Zsamboki_Reka_article_2017_03_u.pdf Download (422kB) | Preview |
Official URL: http://www.trainingandpractice.hu/?q=hu/kepzes_es_...
Tudományterület / tudományág
humanities > educational sciences
Faculty
Not relevant
Institution
Nyugat-Magyarországi Egyetem
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | FELTÖLTŐ: Horváth Csaba - horvath.csaba@bpk.nyme.hu |
SWORD Depositor: | Teszt Sword |
Depositing User: | Zsófia Tompa |
Identification Number: | MTMT:3312237 |
Date Deposited: | 26 Feb 2018 10:49 |
Last Modified: | 26 Feb 2018 10:49 |
URI: | http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/1476 |
Actions (login required)
View Item |