Zagyváné Szűcs, Ida (2017) Az önértékelés szerepe gyakorló pedagógusok szakmai önismeretének alakulásában. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 175-194. ISSN 1589-519X
Előnézet |
Szöveg
10_Zagyvane_Szucs_Ida_tanulmany_2017_1_2_u.pdf Download (1MB) | Előnézet |
Hivatalos webcím (URL): http://www.trainingandpractice.hu/?q=hu/kepzes_es_...
Tudományterület / tudományág
bölcsészettudományok > pszichológiai tudományok
Kar
Nem releváns
Intézmény
Nyugat-Magyarországi Egyetem
Mű tipusa: | Cikk |
---|---|
További információ: | FELTÖLTŐ: Horváth Csaba - horvath.csaba@bpk.nyme.hu |
SWORD Depositor: | Teszt Sword |
Felhasználó: | Zsófia Tompa |
A mű MTMT azonosítója: | MTMT:3282625 |
Dátum: | 26 Feb 2018 11:13 |
Utolsó módosítás: | 26 Feb 2018 11:13 |
URI: | http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/1499 |
Actions (login required)
Tétel nézet |