Vissza |
Gaálné Szabó, Edith (2009) A segítő szakmák együttműködésének színterei. In: A segítő szakmák együttműködésének színterei, 2009.10.12-2009.10.14, Sopron.
Gőz , András és Erb , Franciska (2017) Feleletválasztós tesztek kiértékelésének módszerei és a kiértékelést támogató alkalmazás fejlesztése = Methods for analyzing simple choice tests and developing an application which supports the evaluation. E-CONOM, 6 (2). pp. 3-14. ISSN 2063-644X
Héjj, Andreas (2019) How to overcome grave misunderstanding when different cultures meet? KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (3-4). pp. 50-62. ISSN 1589-519X
Jávorszky, Edit (2009) Fejlődéspszichológia. Benedek könyvek / Benedek books, 2 . Nyugat-magyarországi Egyetem Benedek Elek Pedagógiai Kar, Sopron. ISBN 978-963-9883-36-9
Kiss, Hedvig és Pikó, Bettina (2020) Unalom és kontrollvesztés: a problémás okostelefon-használatot előrejelző pszichológiai változók vizsgálata magyar fiatalok mintáján. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (3-4). pp. 41-49. ISSN 1589-519X
Szélesné Ferencz, Edit (2016) Individuálpszichológiai szemléleti alap a bátorító neveléshez. In: Humántudományok - innováció - diverzitás. Nyugat-magyarországi Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 101-112. ISBN 978-963-334-286-2
Tóth-Merza, Katalin (2023) A gyermekkori ártalmas élmények és a gyermekneveléssel kapcsolatos vélekedések összefüggései. In: Neveléstudományi kaleidoszkóp. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 109-127. ISBN 9789633345047; 9789633345009
Tóth-Merza, Katalin és Bontó, Petra és Almássy, Zsuzsanna (2021) Az óvodapedagógusok általános jóllétének és munkahelyi jellemzőinek vizsgálata. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 73-84. ISSN 1589-519X
Varga, Norbert (2016) Humanisták és káinok a társadalmi környezetben Szondi Lipót politikai pszichológiája alapján. In: Humántudományok - innováció - diverzitás. Nyugat-magyarországi Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 113-130. ISBN 978-963-334-286-2
Zagyváné Szűcs, Ida (2017) Az önértékelés szerepe gyakorló pedagógusok szakmai önismeretének alakulásában. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 175-194. ISSN 1589-519X
Zsubrits, Attila (2023) Kora gyermekkori személyiségfejlődési fordulópontokat szimbolizáló mesék. In: Neveléstudományi kaleidoszkóp. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 129-140. ISBN 9789633345047; 9789633345009
Zsubrits, Attila (2022) Rajzelemzési módszerek az óvodáskorú gyerekek személyiségének megismeréséhez. University of Sopron, Sopron. ISBN 9789633344231