Works by discipline "psychology"

Up a level
Export as [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Jump to: G | H | K | S | T | V | Z
Number of items at this level: 8.

G

Gőz , András and Erb , Franciska (2017) Feleletválasztós tesztek kiértékelésének módszerei és a kiértékelést támogató alkalmazás fejlesztése = Methods for analyzing simple choice tests and developing an application which supports the evaluation. E-CONOM, 6 (2). pp. 3-14. ISSN 2063-644X

H

Héjj, Andreas (2019) How to overcome grave misunderstanding when different cultures meet? KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (3-4). pp. 50-62. ISSN 1589-519X

K

Kiss, Hedvig and Pikó, Bettina (2020) Unalom és kontrollvesztés: a problémás okostelefon-használatot előrejelző pszichológiai változók vizsgálata magyar fiatalok mintáján. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (3-4). pp. 41-49. ISSN 1589-519X

S

Szélesné Ferencz, Edit (2016) Individuálpszichológiai szemléleti alap a bátorító neveléshez. In: Humántudományok - innováció - diverzitás. Nyugat-magyarországi Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 101-112. ISBN 978-963-334-286-2

T

Tóth-Merza, Katalin and Bontó, Petra and Almássy, Zsuzsanna (2021) Az óvodapedagógusok általános jóllétének és munkahelyi jellemzőinek vizsgálata. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 73-84. ISSN 1589-519X

V

Varga, Norbert (2016) Humanisták és káinok a társadalmi környezetben Szondi Lipót politikai pszichológiája alapján. In: Humántudományok - innováció - diverzitás. Nyugat-magyarországi Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 113-130. ISBN 978-963-334-286-2

Z

Zagyváné Szűcs, Ida (2017) Az önértékelés szerepe gyakorló pedagógusok szakmai önismeretének alakulásában. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 175-194. ISSN 1589-519X

Zsubrits, Attila (2022) Rajzelemzési módszerek az óvodáskorú gyerekek személyiségének megismeréséhez. University of Sopron, Sopron. ISBN 9789633344231

This list was generated on Tue Jul 5 12:44:43 2022 UTC.