Zagyváné Szűcs, Ida (2017) Az önértékelés szerepe gyakorló pedagógusok szakmai önismeretének alakulásában. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 175-194. ISSN 1589-519X
Preview |
Text
10_Zagyvane_Szucs_Ida_tanulmany_2017_1_2_u.pdf Download (1MB) | Preview |
Official URL: http://www.trainingandpractice.hu/?q=hu/kepzes_es_...
Tudományterület / tudományág
Faculty
Not relevant
Institution
Nyugat-Magyarországi Egyetem
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | FELTÖLTŐ: Horváth Csaba - horvath.csaba@bpk.nyme.hu |
SWORD Depositor: | Teszt Sword |
Depositing User: | Zsófia Tompa |
Identification Number: | MTMT:3282625 |
Date Deposited: | 26 Feb 2018 11:13 |
Last Modified: | 26 Feb 2018 11:13 |
URI: | http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/1499 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |