A marketingkommunikációs eszközök jelentősége a fiatalok körében = The significance of marketing communication tools among young people

Csipkés , Margit és Bácsi , Bence (2018) A marketingkommunikációs eszközök jelentősége a fiatalok körében = The significance of marketing communication tools among young people. E-CONOM, 7 (1). pp. 39-50. ISSN 2063-644X

[thumbnail of 03_CsipkesM_BacsiB_e_conom_VII1_u.pdf]
Előnézet
Szöveg
03_CsipkesM_BacsiB_e_conom_VII1_u.pdf

Download (1MB) | Előnézet
Hivatalos webcím (URL): https://bismarck.nyme.hu/fileadmin/dokumentumok/kt...

Tudományterület / tudományág

társadalomtudományok > média- és kommunikációs tudományok

Kar

Nem releváns

Intézmény

Nyugat-Magyarországi Egyetem

Mű tipusa: Cikk
További információ: FELTÖLTŐ: Tompáné Székely Zsófia - tzsofi@emk.nyme.hu FELTÖLTŐ: Tompáné Székely Zsófia - tzsofi@emk.nyme.hu #hozzárendelt szerző ismeretlen
SWORD Depositor: Teszt Sword
Felhasználó: Zsófia Tompa
A mű MTMT azonosítója: MTMT:3378987
Dátum: 30 Máj 2018 13:35
Utolsó módosítás: 30 Máj 2018 13:35
URI: http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/1551

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben