A marketingkommunikációs eszközök jelentősége a fiatalok körében = The significance of marketing communication tools among young people

Csipkés Margit and Bácsi Bence (2018) A marketingkommunikációs eszközök jelentősége a fiatalok körében = The significance of marketing communication tools among young people. E-CONOM, 7 (1). pp. 39-50. ISSN 2063-644X

[img]
Preview
Text
03_CsipkesM_BacsiB_e_conom_VII1_u.pdf

Download (1629Kb) | Preview
Official URL: https://bismarck.nyme.hu/fileadmin/dokumentumok/kt...

Tudományterület / tudományág

social sciences > media- and communication studies

Faculty

Not relevant

Institution

Nyugat-Magyarországi Egyetem

Item Type: Article
Additional Information: FELTÖLTŐ: Tompáné Székely Zsófia - tzsofi@emk.nyme.hu FELTÖLTŐ: Tompáné Székely Zsófia - tzsofi@emk.nyme.hu #hozzárendelt szerző ismeretlen
SWORD Depositor: Sword Teszt
Depositing User: Tompa Zsófia
Identification Number: MTMT:3378987
Date Deposited: 2018. May. 30. 13:35
Last Modified: 2018. May. 30. 13:35
URI: http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/1551

Actions (login required)

View Item View Item