![]() | Up a level |
Buday-Santha, Andrea (2011) Jog, Világ, Stádium. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 2011 (Különszám). pp. 215-241. ISSN 0865-7823
Csipkés , Margit and Bácsi , Bence (2018) A marketingkommunikációs eszközök jelentősége a fiatalok körében = The significance of marketing communication tools among young people. E-CONOM, 7 (1). pp. 39-50. ISSN 2063-644X
Dér, Cs. Dezső and Papp-Váry, Árpád Ferenc and Zrínyi, Ivett (2023) Színházi kommunikáció 2.0-Hazai kőszínházak jelenléte Facebookon és Instagramon a pandémia első évében. In: TÁRSADALOM – GAZDASÁG – TERMÉSZET: SZINERGIÁK A FENNTARTHATÓ FEJLŐDÉSBEN (Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából). Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 554-574. ISBN 9789633344507
Frang, Gizella (2019) Stratégiai jövőkép a rendszerváltás időszakának sajtójában Magyarországon. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 10 (1). pp. 90-106. ISSN 0865-7823
Hegedűs, Mihály and Pál, Tibor (2016) Az online oktatás és a kommunikáció fejlesztése a kamarában. SZÁMVITEL ADÓ KÖNYVVIZSGÁLAT: SZAKMA, 2016 (2). pp. 79-80. ISSN 1419-6956
Horváth, Kornélia Zsanett (2023) Mit ígér Bükfürdő? A városmárka-kommunikáció lehetséges eszközei és csoportosításuk a POE-modell alapján. In: TÁRSADALOM – GAZDASÁG – TERMÉSZET: SZINERGIÁK A FENNTARTHATÓ FEJLŐDÉSBEN (Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából). Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 417-432. ISBN 9789633344507
Horváth, Ádám and Gyenge, Balázs (2020) A film, mint egyedi szolgáltatás-termék szolgáltatásmarketing szemléletű elemzése. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 2019 (2). pp. 84-107. ISSN 0865-7823
Koloszár, László and Tóth Zsolt (2020) E–Learning in Hungarian Higher Education: Experience at University of Sopron. In: Teaching Methods for Economics and Business Sciences. University of Maribor Press; University of Maribor, Faculty of Economics and Business, Maribor, pp. 153-165. ISBN 9789612863562
Kárász , Anna (2018) A Sopron Régió nemzetközi turisztikai desztinációvá válásához szükséges marketingtevékenységek = The marketing activities required to turn the Sopron Region into an international tourist destination. E-CONOM, 7 (1). pp. 24-38. ISSN 2063-644X
Kőkuti, Tamás (2022) Társadalmi hatások és MI! In: PANDÉMIA – FENNTARTHATÓ GAZDÁLKODÁS – KÖRNYEZETTUDATOSSÁG. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 312-324. ISBN 978-963-334-411-8
Márton, Lidia (2001) A közszolgálati műsorszolgáltatás finanszírozása az EU versenyszabályainak tükrében. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 2001 (1-4). pp. 151-183. ISSN 0865-7823
Nyikos, Bendegúz Richárd (2022) Do Ambassadors Need a Relationship with the Brand or Product? The Study based on the Opinion of a Focus Group. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 13 (2020) (3-4). pp. 38-58. ISSN 0865-7823
Papp-Váry, Árpád Ferenc and Lukács, Rita (2022) Hogyan kommunikál felelősen egy márka a Covid-19 járvány idején? Az IKEA esete. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 14 (2021) (1). pp. 26-41. ISSN 0865-7823
Reicher, Regina Zsuzsánna and Rácz, Georgina (2012) LOHAS témák megjelenése az offline és online magazinokban; The Appearance of the LOHAS Themes in the Offline and Online Magazines. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 2012 (3-4). pp. 36-51. ISSN 0865-7823
Stoll, Judith (2020) Ist klassische Werbung heute noch sinnvoll? Die Rolle von Above-the Line-Maßnahmen für KMU in der österreichischen Weinwirtschaft. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 2019 (2). pp. 60-82. ISSN 0865-7823
Takács, Antal (2017) Persuasion in Multinational Environment. In: Geopolitikai stratégiák Közép-Európában = Geopolitical strategies in Central Europe : [nemzetközi tudományos konferencia, Sopron, 2017. november 9.]: Tanulmánykötet : [international scientific conference, Sopron, 9 November 2017] : Publications. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 100-112. ISBN 978-963-359-091-1
Tóth, Tímea Zsófia (2019) A magyar filmipar, mint a kreatív gazdaság mozgatórugója. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 12 (3). pp. 80-103. ISSN 0865-7823
Velics, Gabriella and Doliwa Urszula (2015) Voice of the Church. Media and Communication, 3 (4). pp. 76-90. ISSN 2183-2439
Wassenberg, Nicole and Lehmann, Christian (2015) Social Media Strategien im Web 2.0; Social Media Strategies for Web 2.0. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 2015 (4). pp. 66-79. ISSN 0865-7823