Művek tudományterület szerint "média- és kommunikációs tudományok"

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Válasszon: B | C | D | F | H | K | M | N | O | P | R | S | T | V | W
Találatok száma ezen a szinten: 37.

B

Buday-Santha, Andrea (2011) Jog, Világ, Stádium. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 2011 (Különszám). pp. 215-241. ISSN 0865-7823

C

Csipkés , Margit és Bácsi , Bence (2018) A marketingkommunikációs eszközök jelentősége a fiatalok körében = The significance of marketing communication tools among young people. E-CONOM, 7 (1). pp. 39-50. ISSN 2063-644X

D

Dióssi, Katalin és Mikáczó, Andrea (2023) Mesterséges intelligencia a HR folyamatok, főként a toborzás támogatásában. In: A mesterséges intelligencia szerepe a fenntartható gazdasági döntésekben – XVII. SOPRONI PÉNZÜGYI NAPOK pénzügyi, adózási és számviteli szakmai és tudományos konferencia : konferenciakötet. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 16-29. ISBN 9789633344958

Dér, Cs. Dezső és Papp-Váry, Árpád Ferenc és Zrínyi, Ivett (2023) Színházi kommunikáció 2.0-Hazai kőszínházak jelenléte Facebookon és Instagramon a pandémia első évében. In: TÁRSADALOM – GAZDASÁG – TERMÉSZET: SZINERGIÁK A FENNTARTHATÓ FEJLŐDÉSBEN (Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából). Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 554-574. ISBN 9789633344507

F

Frang, Gizella (2019) Stratégiai jövőkép a rendszerváltás időszakának sajtójában Magyarországon. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 10 (1). pp. 90-106. ISSN 0865-7823

H

Hegedűs, Mihály és Pál, Tibor (2016) Az online oktatás és a kommunikáció fejlesztése a kamarában. SZÁMVITEL ADÓ KÖNYVVIZSGÁLAT: SZAKMA, 2016 (2). pp. 79-80. ISSN 1419-6956

Horváth, Kornélia Zsanett (2024) Bükfürdő imázsának élménymarketing alapú vizsgálata. In: FENNTARTHATÓSÁGI ÁTMENET: KIHÍVÁSOK ÉS INNOVATÍV MEGOLDÁSOK - Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 563-571. ISBN 9789633344996

Horváth, Kornélia Zsanett (2023) Mit ígér Bükfürdő? A városmárka-kommunikáció lehetséges eszközei és csoportosításuk a POE-modell alapján. In: TÁRSADALOM – GAZDASÁG – TERMÉSZET: SZINERGIÁK A FENNTARTHATÓ FEJLŐDÉSBEN (Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából). Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 417-432. ISBN 9789633344507

Horváth, Ádám és Gyenge, Balázs (2020) A film, mint egyedi szolgáltatás-termék szolgáltatásmarketing szemléletű elemzése. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 2019 (2). pp. 84-107. ISSN 0865-7823

K

Kenyeres, Sándor és Kovács, Tamás és Vágyi, Ferenc Róbert (2020) Ami vagyon, az legyen is : Tanulmánykötet a jövedelemadózásról. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron. ISBN 9789633343647; 9789633343623

Khlefat, Mohammad Hani (2024) Country Branding of the Hashemite Kingdom of Jordan. In: FENNTARTHATÓSÁGI ÁTMENET: KIHÍVÁSOK ÉS INNOVATÍV MEGOLDÁSOK - Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 295-308. ISBN 9789633344996

Koloszár, László és Tóth Zsolt (2020) E–Learning in Hungarian Higher Education: Experience at University of Sopron. In: Teaching Methods for Economics and Business Sciences. University of Maribor Press; University of Maribor, Faculty of Economics and Business, Maribor, pp. 153-165. ISBN 9789612863562

Korim, Dorina és Papp-Váry, Árpád Ferenc (2024) Sztármárka-építés hosszú távon: Cristiano Ronaldo és CR7 márkájának megítélése – Egy kvalitatív kutatás tapasztalatai. In: FENNTARTHATÓSÁGI ÁTMENET: KIHÍVÁSOK ÉS INNOVATÍV MEGOLDÁSOK - Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 609-622. ISBN 9789633344996

Károly, Róbert és Lukács, Rita és Papp-Váry, Árpád Ferenc (2024) A public relations (PR) tevékenység határai és viszonya a marketinghez - Egy PR szakemberek körében végzett kvantitatív kutatás eredményei. In: FENNTARTHATÓSÁGI ÁTMENET: KIHÍVÁSOK ÉS INNOVATÍV MEGOLDÁSOK - Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 572-590. ISBN 9789633344996

Kárász , Anna (2018) A Sopron Régió nemzetközi turisztikai desztinációvá válásához szükséges marketingtevékenységek = The marketing activities required to turn the Sopron Region into an international tourist destination. E-CONOM, 7 (1). pp. 24-38. ISSN 2063-644X

Kópházi, Andrea és Löwe, Eva (2024) A coaching szerepe a vezetőfejlesztésben. In: FENNTARTHATÓSÁGI ÁTMENET: KIHÍVÁSOK ÉS INNOVATÍV MEGOLDÁSOK - Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 535-546. ISBN 9789633344996

Kőkuti, Tamás (2022) Társadalmi hatások és MI! In: PANDÉMIA – FENNTARTHATÓ GAZDÁLKODÁS – KÖRNYEZETTUDATOSSÁG. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 312-324. ISBN 978-963-334-411-8

M

Márton, Lidia (2001) A közszolgálati műsorszolgáltatás finanszírozása az EU versenyszabályainak tükrében. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 2001 (1-4). pp. 151-183. ISSN 0865-7823

Mészáros, Katalin és Nyikos, Bendegúz Richárd (2022) A neuromarketing elméleti áttekintése és kutatási módszerei. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 15 (2). pp. 68-89. ISSN 0865-7823

N

Nyikos, Bendegúz Richárd (2022) Do Ambassadors Need a Relationship with the Brand or Product? The Study based on the Opinion of a Focus Group. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 13 (2020) (3-4). pp. 38-58. ISSN 0865-7823

Nyikos, Bendegúz Richárd (2021) Public opinion and influencers on social media: the valuation of their effects by generation Y and Z in Hungary Public opinion and influencers on social media. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 14 (3-4). pp. 63-81. ISSN 0865-7823

O

Obádovics, Csilla és Resperger, Richárd és Széles, Zsuzsanna és Tóth, Balázs István (2024) FENNTARTHATÓSÁGI ÁTMENET: KIHÍVÁSOK ÉS INNOVATÍV MEGOLDÁSOK - Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron. ISBN 9789633344996

P

Papp-Váry, Árpád Ferenc és Lukács, Rita (2022) Hogyan kommunikál felelősen egy márka a Covid-19 járvány idején? Az IKEA esete. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 14 (2021) (1). pp. 26-41. ISSN 0865-7823

Papp-Váry, Árpád Ferenc és Rönky, Áron (2024) Márkázott szuperhősök: Hogyan formálják a különböző termék- és szolgáltatásmárkák Amerika kapitány és Vasember karakterét a Marvel filmekben? In: FENNTARTHATÓSÁGI ÁTMENET: KIHÍVÁSOK ÉS INNOVATÍV MEGOLDÁSOK - Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 591-608. ISBN 9789633344996

Pirger, Tamás és Lipták, Katalin és Horváth, Kata (2023) Van-e még létjogosultsága a pénzügyi edukációnak a TikTokon? – elemzés a Soproni Egyetem pénzügyi tudatosság kampányain keresztül. In: A mesterséges intelligencia szerepe a fenntartható gazdasági döntésekben – XVII. SOPRONI PÉNZÜGYI NAPOK pénzügyi, adózási és számviteli szakmai és tudományos konferencia : konferenciakötet. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 6-15. ISBN 9789633344958

R

Reicher, Regina Zsuzsánna és Rácz, Georgina (2012) LOHAS témák megjelenése az offline és online magazinokban; The Appearance of the LOHAS Themes in the Offline and Online Magazines. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 2012 (3-4). pp. 36-51. ISSN 0865-7823

Reményi, Andrea (2024) Metamarketing: fenntartható innovációk a valós és virtuális lehetőségek imperatív szimbiózisa mentén. In: FENNTARTHATÓSÁGI ÁTMENET: KIHÍVÁSOK ÉS INNOVATÍV MEGOLDÁSOK - Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 237-260. ISBN 9789633344996

Resperger, Richárd (2024) FENNTARTHATÓSÁGI ÁTMENET – INNOVÁCIÓS ÖKOSZISZTÉMÁK – DIGITÁLIS MEGOLDÁSOK : Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából : Programfüzet és előadáskivonatok. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron. ISBN 978-963-334-535-1

Röser, Alexander Maximilian és Bartelt, Cedric (2024) A Generative AI and Neural Network Approach to Sustainable Digital Transformation: A Focus on Medical and Marketing Sectors. In: FENNTARTHATÓSÁGI ÁTMENET: KIHÍVÁSOK ÉS INNOVATÍV MEGOLDÁSOK - Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 483-497. ISBN 9789633344996

S

Stoll, Judith (2020) Ist klassische Werbung heute noch sinnvoll? Die Rolle von Above-the Line-Maßnahmen für KMU in der österreichischen Weinwirtschaft. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 2019 (2). pp. 60-82. ISSN 0865-7823

T

Takács, Antal (2017) Persuasion in Multinational Environment. In: Geopolitikai stratégiák Közép-Európában = Geopolitical strategies in Central Europe : [nemzetközi tudományos konferencia, Sopron, 2017. november 9.]: Tanulmánykötet : [international scientific conference, Sopron, 9 November 2017] : Publications. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 100-112. ISBN 978-963-359-091-1

Takáts, Alexandra és Szász, Zsombor Levente (2024) A márkaépítés hatása a fogyasztói lojalitásra a Magyar Telekom esetében. In: FENNTARTHATÓSÁGI ÁTMENET: KIHÍVÁSOK ÉS INNOVATÍV MEGOLDÁSOK - Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 780-799. ISBN 9789633344996

Teichert, Laureana Anna Erika (2024) Integrating Digital Trends into Candidate Journeys and Employer Branding: A Book Review. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 35 (1). pp. 115-121. ISSN 0865-7823

Tevely, Titanilla Virág és Behringer, Zsuzsanna (2024) A szolgáltatók szerepe és felelőssége a desztinációk fenntartható turizmusának megteremtésében, illetve kialakításában: Szisztematikus irodalmi áttekintés. In: FENNTARTHATÓSÁGI ÁTMENET: KIHÍVÁSOK ÉS INNOVATÍV MEGOLDÁSOK - Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 548-562. ISBN 9789633344996

Tóth, Tímea Zsófia (2019) A magyar filmipar, mint a kreatív gazdaság mozgatórugója. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 12 (3). pp. 80-103. ISSN 0865-7823

V

Velics, Gabriella és Doliwa Urszula (2015) Voice of the Church. Media and Communication, 3 (4). pp. 76-90. ISSN 2183-2439

W

Wassenberg, Nicole és Lehmann, Christian (2015) Social Media Strategien im Web 2.0; Social Media Strategies for Web 2.0. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 2015 (4). pp. 66-79. ISSN 0865-7823

A lista elkészítésének dátuma Thu Nov 21 01:26:01 2024 UTC.