Művek tudományterület szerint "társadalomtudományok > média- és kommunikációs tudományok"

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Válasszon: B | C | H | K | M | R | T | V | W
Találatok száma ezen a szinten: 9.

B

Buday-Santha Andrea (2011) Jog, Világ, Stádium. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 2011 (Különszám). pp. 215-241. ISSN 0865-7823

C

Csipkés Margit és Bácsi Bence (2018) A marketingkommunikációs eszközök jelentősége a fiatalok körében = The significance of marketing communication tools among young people. E-CONOM, 7 (1). pp. 39-50. ISSN 2063-644X

H

Hegedűs Mihály és Pál Tibor (2016) Az online oktatás és a kommunikáció fejlesztése a kamarában. SZÁMVITEL ADÓ KÖNYVVIZSGÁLAT: SZAKMA, 2016 (2). pp. 79-80. ISSN 1419-6956

K

Kárász Anna (2018) A Sopron Régió nemzetközi turisztikai desztinációvá válásához szükséges marketingtevékenységek = The marketing activities required to turn the Sopron Region into an international tourist destination. E-CONOM, 7 (1). pp. 24-38. ISSN 2063-644X

M

Márton Lidia (2001) A közszolgálati műsorszolgáltatás finanszírozása az EU versenyszabályainak tükrében. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 2001 (1-4). pp. 151-183. ISSN 0865-7823

R

Reicher Regina Zsuzsánna és Rácz Georgina (2012) LOHAS témák megjelenése az offline és online magazinokban; The Appearance of the LOHAS Themes in the Offline and Online Magazines. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 2012 (3-4). pp. 36-51. ISSN 0865-7823

T

Takács Antal (2017) Persuasion in Multinational Environment. In: Geopolitikai stratégiák Közép-Európában = Geopolitical strategies in Central Europe : [nemzetközi tudományos konferencia, Sopron, 2017. november 9.]: Tanulmánykötet : [international scientific conference, Sopron, 9 November 2017] : Publications. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 100-112. ISBN 978-963-359-091-1

V

Velics Gabriella és Doliwa Urszula (2015) Voice of the Church. Media and Communication, 3 (4). pp. 76-90. ISSN 2183-2439

W

Wassenberg Nicole és Lehmann Christian (2015) Social Media Strategien im Web 2.0; Social Media Strategies for Web 2.0. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 2015 (4). pp. 66-79. ISSN 0865-7823

A lista elkészítésének dátuma 2018. december 11. 18:52:18 CET.