A Sopron Régió nemzetközi turisztikai desztinációvá válásához szükséges marketingtevékenységek = The marketing activities required to turn the Sopron Region into an international tourist destination

Kárász , Anna (2018) A Sopron Régió nemzetközi turisztikai desztinációvá válásához szükséges marketingtevékenységek = The marketing activities required to turn the Sopron Region into an international tourist destination. E-CONOM, 7 (1). pp. 24-38. ISSN 2063-644X

[thumbnail of 02_KaraszA_e_conom_VII1_u.pdf]
Előnézet
Szöveg
02_KaraszA_e_conom_VII1_u.pdf

Download (1MB) | Előnézet
Hivatalos webcím (URL): https://bismarck.nyme.hu/fileadmin/dokumentumok/kt...

Tudományterület / tudományág

társadalomtudományok > média- és kommunikációs tudományok

Kar

Nem releváns

Intézmény

Nyugat-Magyarországi Egyetem

Mű tipusa: Cikk
További információ: FELTÖLTŐ: Tompáné Székely Zsófia - tzsofi@emk.nyme.hu FELTÖLTŐ: Tompáné Székely Zsófia - tzsofi@emk.nyme.hu #hozzárendelt szerző ismeretlen
SWORD Depositor: Teszt Sword
Felhasználó: Zsófia Tompa
A mű MTMT azonosítója: MTMT:3378983
Dátum: 30 Máj 2018 13:38
Utolsó módosítás: 30 Máj 2018 13:38
URI: http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/1553

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben