A Sopron Régió nemzetközi turisztikai desztinációvá válásához szükséges marketingtevékenységek = The marketing activities required to turn the Sopron Region into an international tourist destination

Kárász Anna (2018) A Sopron Régió nemzetközi turisztikai desztinációvá válásához szükséges marketingtevékenységek = The marketing activities required to turn the Sopron Region into an international tourist destination. E-CONOM, 7 (1). pp. 24-38. ISSN 2063-644X

[img]
Preview
Text
02_KaraszA_e_conom_VII1_u.pdf

Download (1748Kb) | Preview
Official URL: https://bismarck.nyme.hu/fileadmin/dokumentumok/kt...

Tudományterület / tudományág

social sciences > media- and communication studies

Faculty

Not relevant

Institution

Nyugat-Magyarországi Egyetem

Item Type: Article
Additional Information: FELTÖLTŐ: Tompáné Székely Zsófia - tzsofi@emk.nyme.hu FELTÖLTŐ: Tompáné Székely Zsófia - tzsofi@emk.nyme.hu #hozzárendelt szerző ismeretlen
SWORD Depositor: Sword Teszt
Depositing User: Tompa Zsófia
Identification Number: MTMT:3378983
Date Deposited: 2018. May. 30. 13:38
Last Modified: 2018. May. 30. 13:38
URI: http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/1553

Actions (login required)

View Item View Item