Bartal, Orsolya (2019) The Role of the Teacher and the Blended-Learning Method. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (1). pp. 133-139. ISSN 1589-519X
Előnézet |
Szöveg
11-Bartal_Orsolya-article-2019-01.pdf - NEM RÉSZLETEZETT Download (217kB) | Előnézet |
Hivatalos webcím (URL): http://trainingandpractice.hu/?q=hu
Tudományterület / tudományág
bölcsészettudományok > neveléstudományok
Kar
Nem releváns
Intézmény
Soproni Egyetem
Mű tipusa: | Cikk |
---|---|
SWORD Depositor: | Teszt Sword |
Felhasználó: | Csaba Horváth |
A mű MTMT azonosítója: | MTMT:30755232 |
Dátum: | 21 Aug 2019 08:57 |
Utolsó módosítás: | 21 Aug 2019 09:08 |
URI: | http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/1739 |
Actions (login required)
Tétel nézet |