The Role of the Teacher and the Blended-Learning Method

Bartal, Orsolya (2019) The Role of the Teacher and the Blended-Learning Method. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (1). pp. 133-139. ISSN 1589-519X

[thumbnail of 11-Bartal_Orsolya-article-2019-01.pdf]
Előnézet
Szöveg
11-Bartal_Orsolya-article-2019-01.pdf - NEM RÉSZLETEZETT

Download (217kB) | Előnézet
Hivatalos webcím (URL): http://trainingandpractice.hu/?q=hu

Tudományterület / tudományág

bölcsészettudományok > neveléstudományok

Kar

Nem releváns

Intézmény

Soproni Egyetem

Mű tipusa: Cikk
SWORD Depositor: Teszt Sword
Felhasználó: Csaba Horváth
A mű MTMT azonosítója: MTMT:30755232
Dátum: 21 Aug 2019 08:57
Utolsó módosítás: 21 Aug 2019 09:08
URI: http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/1739

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben