Bartal, Orsolya (2019) The Role of the Teacher and the Blended-Learning Method. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (1). pp. 133-139. ISSN 1589-519X
| Előnézet | Szöveg 11-Bartal_Orsolya-article-2019-01.pdf - NEM RÉSZLETEZETT Download (217kB) | Előnézet | 
      Hivatalos webcím (URL): http://trainingandpractice.hu/?q=hu
    
  
  
 
    Tudományterület / tudományág
bölcsészettudományok > neveléstudományok
Kar
Nem releváns
Intézmény
Soproni Egyetem
| Mű tipusa: | Cikk | 
|---|---|
| SWORD Depositor: | Teszt Sword | 
| Felhasználó: | Csaba Horváth | 
| A mű MTMT azonosítója: | MTMT:30755232 | 
| Dátum: | 21 Aug 2019 08:57 | 
| Utolsó módosítás: | 21 Aug 2019 09:08 | 
| URI: | http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/1739 | 
Actions (login required)
|  | Tétel nézet | 
 
        
 Repozitóriumi letöltési statisztika
 Repozitóriumi letöltési statisztika Repozitóriumi letöltési statisztika
 Repozitóriumi letöltési statisztika 
        