A szociális kompetenciák fejlesztési lehetőségei az élménypedagógia módszerével hátrányos helyzetű gyermekek körében

Sáriné Csajka Edina and Csimáné Pozsegovics Beáta (2019) A szociális kompetenciák fejlesztési lehetőségei az élménypedagógia módszerével hátrányos helyzetű gyermekek körében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (2). pp. 67-78. ISSN 1589-519X

[img]
Preview
Text
05-Csajka-Pozsegovics-tanulmany-tp-2019-02.pdf - Published Version

Download (310Kb) | Preview
Official URL: http://doi.org/10.17165/TP.2019.2.5

Tudományterület / tudományág

humanities > educational sciences

Faculty

Not relevant

Institution

Soproni Egyetem

Item Type: Article
SWORD Depositor: Sword Teszt
Depositing User: Horváth Csaba
Identification Number: MTMT:30809754
Date Deposited: 2019. Oct. 08. 09:48
Last Modified: 2019. Oct. 08. 09:48
URI: http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/1760

Actions (login required)

View Item View Item