Kitzinger, Arianna (2018) Social Aspects of Multilingual and Multicultural Education in a Hungarian Model. STUDIA PAEDAGOGICA IGNATIANA, 21 (3). pp. 67-83. ISSN 2450-5366
Előnézet |
Szöveg
6.pdf Download (177kB) | Előnézet |
Hivatalos webcím (URL): http://doi.org/10.12775/SPI.2018.3.004
Tudományterület / tudományág
bölcsészettudományok > neveléstudományok
bölcsészettudományok > nyelvtudományok
Kar
Nem releváns
Intézmény
Soproni Egyetem
| Mű tipusa: | Cikk |
|---|---|
| SWORD Depositor: | Teszt Sword |
| Felhasználó: | Csaba Horváth |
| A mű MTMT azonosítója: | MTMT:30927071 |
| Dátum: | 22 Nov 2019 08:27 |
| Utolsó módosítás: | 22 Nov 2019 08:27 |
| URI: | http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/1783 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika