Sántha-Malomsoki, Ágnes (2019) A kétnyelvű nyelvi valóság komplex megismerésének útjai (Tódor Erika Mária: Hétköznapi kétnyelvűség : nyelvhasználat, iskolai nyelvi tájkép és nyelvi én a romániai magyar iskolákban). KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (3-4). pp. 231-234. ISSN 1589-519X
Előnézet |
Szöveg
19-Santha-Malomsoki_Agnes-recenzio-TP-2019-3-4.pdf Download (203kB) | Előnézet |
Hivatalos webcím (URL): http://doi.org/10.17165/TP.2019.3-4.19
Tudományterület / tudományág
bölcsészettudományok > neveléstudományok
Kar
Nem releváns
Intézmény
Soproni Egyetem
Mű tipusa: | Cikk |
---|---|
SWORD Depositor: | Teszt Sword |
Felhasználó: | Csaba Horváth |
A mű MTMT azonosítója: | MTMT:31029017 |
Dátum: | 06 Jan 2020 15:30 |
Utolsó módosítás: | 06 Jan 2020 15:30 |
URI: | http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/1799 |
Actions (login required)
Tétel nézet |