A kétnyelvű nyelvi valóság komplex megismerésének útjai (Tódor Erika Mária: Hétköznapi kétnyelvűség : nyelvhasználat, iskolai nyelvi tájkép és nyelvi én a romániai magyar iskolákban)

Sántha-Malomsoki, Ágnes (2019) A kétnyelvű nyelvi valóság komplex megismerésének útjai (Tódor Erika Mária: Hétköznapi kétnyelvűség : nyelvhasználat, iskolai nyelvi tájkép és nyelvi én a romániai magyar iskolákban). KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (3-4). pp. 231-234. ISSN 1589-519X

[thumbnail of 19-Santha-Malomsoki_Agnes-recenzio-TP-2019-3-4.pdf]
Előnézet
Szöveg
19-Santha-Malomsoki_Agnes-recenzio-TP-2019-3-4.pdf

Download (203kB) | Előnézet
Hivatalos webcím (URL): http://doi.org/10.17165/TP.2019.3-4.19

Tudományterület / tudományág

bölcsészettudományok > neveléstudományok

Kar

Nem releváns

Intézmény

Soproni Egyetem

Mű tipusa: Cikk
SWORD Depositor: Teszt Sword
Felhasználó: Csaba Horváth
A mű MTMT azonosítója: MTMT:31029017
Dátum: 06 Jan 2020 15:30
Utolsó módosítás: 06 Jan 2020 15:30
URI: http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/1799

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben