A kétnyelvű nyelvi valóság komplex megismerésének útjai (Tódor Erika Mária: Hétköznapi kétnyelvűség : nyelvhasználat, iskolai nyelvi tájkép és nyelvi én a romániai magyar iskolákban)

Sántha-Malomsoki Ágnes (2019) A kétnyelvű nyelvi valóság komplex megismerésének útjai (Tódor Erika Mária: Hétköznapi kétnyelvűség : nyelvhasználat, iskolai nyelvi tájkép és nyelvi én a romániai magyar iskolákban). KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (3-4). pp. 231-234. ISSN 1589-519X

[img]
Preview
Text
19-Santha-Malomsoki_Agnes-recenzio-TP-2019-3-4.pdf

Download (198Kb) | Preview
Official URL: http://doi.org/10.17165/TP.2019.3-4.19

Tudományterület / tudományág

humanities > educational sciences

Faculty

Not relevant

Institution

Soproni Egyetem

Item Type: Article
SWORD Depositor: Sword Teszt
Depositing User: Horváth Csaba
Identification Number: MTMT:31029017
Date Deposited: 2020. Jan. 06. 15:30
Last Modified: 2020. Jan. 06. 15:30
URI: http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/1799

Actions (login required)

View Item View Item