Papp-Váry, Árpád Ferenc és Lukács, Rita (2022) Felelős márkakommunikáció a koronavírus idején. In: PANDÉMIA – FENNTARTHATÓ GAZDÁLKODÁS – KÖRNYEZETTUDATOSSÁG. University of Sopron, Sopron, pp. 74-83. ISBN 9789633344118
Szöveg
MTU_2021_Conf_Proceedings_SOE_LKK_s2_Papp-Vary_Lukacs.pdf Download (1MB) |
Hivatalos webcím (URL): http://doi.org/10.35511/978-963-334-411-8_s2_Papp-...
Tudományterület / tudományág
társadalomtudományok > közgazdaságtudományok
Kar
Nem releváns
Intézmény
Soproni Egyetem
Mű tipusa: | Könyv része |
---|---|
SWORD Depositor: | Teszt Sword |
Felhasználó: | Csaba Horváth |
A mű MTMT azonosítója: | MTMT:32672174 |
Dátum: | 14 Feb 2022 14:03 |
Utolsó módosítás: | 14 Feb 2022 14:03 |
URI: | http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/2315 |
Actions (login required)
Tétel nézet |