Hajdu, Gergő (2022) A márkaélmény és a tartalommarketing kapcsolata. In: PANDÉMIA – FENNTARTHATÓ GAZDÁLKODÁS – KÖRNYEZETTUDATOSSÁG. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 341-357. ISBN 978-963-334-411-8
Szöveg
MTU_2021_Conf_Proceedings_SOE_LKK_s6_Hajdu.pdf - NEM RÉSZLETEZETT Download (1MB) |
Hivatalos webcím (URL): http://doi.org/10.35511/978-963-334-411-8_s6_Hajdu
Tudományterület / tudományág
társadalomtudományok > közgazdaságtudományok
Kar
Nem releváns
Intézmény
Soproni Egyetem
Mű tipusa: | Könyv része |
---|---|
Felhasználó: | Csaba Horváth |
Dátum: | 15 Feb 2022 20:57 |
Utolsó módosítás: | 15 Feb 2022 20:57 |
URI: | http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/2340 |
Actions (login required)
Tétel nézet |