A márkaélmény és a tartalommarketing kapcsolata

Hajdu, Gergő (2022) A márkaélmény és a tartalommarketing kapcsolata. In: PANDÉMIA – FENNTARTHATÓ GAZDÁLKODÁS – KÖRNYEZETTUDATOSSÁG. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 341-357. ISBN 978-963-334-411-8

[thumbnail of MTU_2021_Conf_Proceedings_SOE_LKK_s6_Hajdu.pdf] Text
MTU_2021_Conf_Proceedings_SOE_LKK_s6_Hajdu.pdf - NEM RÉSZLETEZETT

Download (1MB)
Official URL: http://doi.org/10.35511/978-963-334-411-8_s6_Hajdu

Tudományterület / tudományág

social sciences > economic science(s)

Faculty

Not relevant

Institution

Soproni Egyetem

Item Type: Book Section
Depositing User: Csaba Horváth
Date Deposited: 15 Feb 2022 20:57
Last Modified: 15 Feb 2022 20:57
URI: http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/2340

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year