A márkaélmény és a tartalommarketing kapcsolata

Hajdu, Gergő (2022) A márkaélmény és a tartalommarketing kapcsolata. In: PANDÉMIA – FENNTARTHATÓ GAZDÁLKODÁS – KÖRNYEZETTUDATOSSÁG. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 341-357. ISBN 978-963-334-411-8

[thumbnail of MTU_2021_Conf_Proceedings_SOE_LKK_s6_Hajdu.pdf] Szöveg
MTU_2021_Conf_Proceedings_SOE_LKK_s6_Hajdu.pdf - NEM RÉSZLETEZETT

Download (1MB)
Hivatalos webcím (URL): http://doi.org/10.35511/978-963-334-411-8_s6_Hajdu

Tudományterület / tudományág

társadalomtudományok > közgazdaságtudományok

Kar

Nem releváns

Intézmény

Soproni Egyetem

Mű tipusa: Könyv része
Felhasználó: Csaba Horváth
Dátum: 15 Feb 2022 20:57
Utolsó módosítás: 15 Feb 2022 20:57
URI: http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/2340

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben