The Extent of the Impact of Social Responsibility Practices on Customer’s Loyalty: Evidence from Jordanian Telecommunication Companies

Noor, Alkhudierat (2021) The Extent of the Impact of Social Responsibility Practices on Customer’s Loyalty: Evidence from Jordanian Telecommunication Companies. OPEN ACCESS LIBRARY JOURNAL, 08 (12). pp. 1-18. ISSN 2333-9705

[thumbnail of oalibj_2021121515170838.pdf] Szöveg
oalibj_2021121515170838.pdf

Download (283kB)
Hivatalos webcím (URL): http://doi.org/10.4236/oalib.1108170

Tudományterület / tudományág

társadalomtudományok > közgazdaságtudományok

Kar

Nem releváns

Intézmény

Soproni Egyetem

Mű tipusa: Cikk
SWORD Depositor: Teszt Sword
Felhasználó: Csaba Horváth
A mű MTMT azonosítója: MTMT:32696875
Dátum: 22 Feb 2022 09:11
Utolsó módosítás: 22 Feb 2022 09:11
URI: http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/2354

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben