Mesterházy, Helga (2022) Teachers’ evaluation of recent changes in the school subject environmental knowledge. JOURNAL OF APPLIED TECHNICAL AND EDUCATIONAL SCIENCES / ALKALMAZOTT MŰSZAKI ÉS PEDAGÓGIAI TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 12 (1). pp. 1-17. ISSN 2560-5429
Szöveg
264-ArticleText-1047-1-10-20220404.pdf Download (953kB) |
Hivatalos webcím (URL): http://doi.org/10.24368/jates264
Tudományterület / tudományág
bölcsészettudományok > neveléstudományok
Kar
Nem releváns
Intézmény
Soproni Egyetem
Mű tipusa: | Cikk |
---|---|
SWORD Depositor: | Teszt Sword |
Felhasználó: | Csaba Horváth |
A mű MTMT azonosítója: | MTMT:32560914 |
Dátum: | 05 Ápr 2022 06:30 |
Utolsó módosítás: | 05 Ápr 2022 06:30 |
URI: | http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/2394 |
Actions (login required)
Tétel nézet |