Trixler, Bettina and Pusztafalvi, Henriette (2022) MILYEN NEHÉZSÉGEK ADÓDNAK AZ AUTIZMUS SPEKTRUM ZAVAROKBAN ÉRINTETT SZEMÉLYEK ELLÁTÁSA SORÁN? In: A segítő pedagógia aspektusai. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 32-40.
![]() |
Text
Segíto_pedagogia_aspektusai-2022-Trixler-Pusztafalvi.pdf - NEM RÉSZLETEZETT Download (1MB) |
Official URL: https://doi.org/10.35511/978-963-334-438-5-Trixler...
Tudományterület / tudományág
humanities > educational sciences
Faculty
Not relevant
Institution
Soproni Egyetem
Item Type: | Book Section |
---|---|
Depositing User: | Csaba Horváth |
Identification Number: | 32821701 |
Date Deposited: | 16 May 2022 07:55 |
Last Modified: | 16 May 2022 08:09 |
URI: | http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/2418 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |