Vida, Gergő (2021) A tanulási zavar elmélete és diagnosztikája – tanulási zavarral küzdő tanulók kompenzálásának segítése. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 110-119. ISSN 1589-519X
Szöveg
10-Vida_G-article-TP-2021-3-4.pdf Download (1MB) |
Hivatalos webcím (URL): http://doi.org/10.17165/TP.2021.3-4.10
Tudományterület / tudományág
bölcsészettudományok > neveléstudományok
Kar
Nem releváns
Intézmény
Soproni Egyetem
Mű tipusa: | Cikk |
---|---|
SWORD Depositor: | Teszt Sword |
Felhasználó: | Csaba Horváth |
A mű MTMT azonosítója: | MTMT:32590855 |
Dátum: | 01 Jún 2022 07:13 |
Utolsó módosítás: | 01 Jún 2022 07:13 |
URI: | http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/2428 |
Actions (login required)
Tétel nézet |