A tanulási zavar elmélete és diagnosztikája – tanulási zavarral küzdő tanulók kompenzálásának segítése

Vida, Gergő (2021) A tanulási zavar elmélete és diagnosztikája – tanulási zavarral küzdő tanulók kompenzálásának segítése. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 110-119. ISSN 1589-519X

[thumbnail of 10-Vida_G-article-TP-2021-3-4.pdf] Szöveg
10-Vida_G-article-TP-2021-3-4.pdf

Download (1MB)
Hivatalos webcím (URL): http://doi.org/10.17165/TP.2021.3-4.10

Tudományterület / tudományág

bölcsészettudományok > neveléstudományok

Kar

Nem releváns

Intézmény

Soproni Egyetem

Mű tipusa: Cikk
SWORD Depositor: Teszt Sword
Felhasználó: Csaba Horváth
A mű MTMT azonosítója: MTMT:32590855
Dátum: 01 Jún 2022 07:13
Utolsó módosítás: 01 Jún 2022 07:13
URI: http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/2428

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben