Vida, Gergő (2021) A tanulási zavar elmélete és diagnosztikája – tanulási zavarral küzdő tanulók kompenzálásának segítése. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 110-119. ISSN 1589-519X
![]() |
Text
10-Vida_G-article-TP-2021-3-4.pdf Download (1MB) |
Official URL: http://doi.org/10.17165/TP.2021.3-4.10
Tudományterület / tudományág
humanities > educational sciences
Faculty
Not relevant
Institution
Soproni Egyetem
Item Type: | Article |
---|---|
SWORD Depositor: | Teszt Sword |
Depositing User: | Csaba Horváth |
Identification Number: | MTMT:32590855 |
Date Deposited: | 01 Jun 2022 07:13 |
Last Modified: | 01 Jun 2022 07:13 |
URI: | http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/2428 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |