Mrázik, Julianna (2021) Az e-tanulás segítése. A tanulásszervezés átkeretezése hagyományos és nem hagyományos környezetben. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 64-72. ISSN 1589-519X
Szöveg
07-Mrazik_J-article-TP-2021-3-4.pdf Download (563kB) |
Absztrakt (kivonat)
A tanulmány javaslatot tesz egy új taxonómia kialakítására az e-tanulás témakörében. Újradefiniálási törekvése a digitális oktatás, a kontakt-offline; a kontakt-online forma; a fordított osztályterem fogalmaira irányul; kitér a távolléti oktatásra, értelmezi a virtuális tanulást, a hibrid, a blended forma kérdéseit. Sürgető egy újfajta tipológia kialakítása, a meglévő fogalmak újra-definiálásával, a távolléti oktatási formák átgondolása nézőpont-váltással: a témát az e-tanulás irányából közelítve. A korábbi megfogalmazásokhoz képest a jelen tanulmányban úgy tekintünk a különféle, a hagyományos és a technológiával támogatott tanulási módra, mint tanulásszervezési eljárásokra. A „turning point” nem a technológia bevonása és nem a jelenlétitávolléti tanulás mezsgyéjén, hanem a tanulás megszervezése területén jelenik meg.
Tudományterület / tudományág
bölcsészettudományok > neveléstudományok
Kar
Nem releváns
Intézmény
Soproni Egyetem
Mű tipusa: | Cikk |
---|---|
SWORD Depositor: | Teszt Sword |
Felhasználó: | Csaba Horváth |
A mű MTMT azonosítója: | MTMT:32852230 |
Dátum: | 01 Jún 2022 07:02 |
Utolsó módosítás: | 01 Jún 2022 07:02 |
URI: | http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/2436 |
Actions (login required)
Tétel nézet |