Az e-tanulás segítése. A tanulásszervezés átkeretezése hagyományos és nem hagyományos környezetben

Mrázik, Julianna (2021) Az e-tanulás segítése. A tanulásszervezés átkeretezése hagyományos és nem hagyományos környezetben. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 64-72. ISSN 1589-519X

[thumbnail of 07-Mrazik_J-article-TP-2021-3-4.pdf] Text
07-Mrazik_J-article-TP-2021-3-4.pdf

Download (563kB)
Official URL: http://doi.org/10.17165/TP.2021.3-4.6

Abstract

A tanulmány javaslatot tesz egy új taxonómia kialakítására az e-tanulás témakörében. Újradefiniálási törekvése a digitális oktatás, a kontakt-offline; a kontakt-online forma; a fordított osztályterem fogalmaira irányul; kitér a távolléti oktatásra, értelmezi a virtuális tanulást, a hibrid, a blended forma kérdéseit. Sürgető egy újfajta tipológia kialakítása, a meglévő fogalmak újra-definiálásával, a távolléti oktatási formák átgondolása nézőpont-váltással: a témát az e-tanulás irányából közelítve. A korábbi megfogalmazásokhoz képest a jelen tanulmányban úgy tekintünk a különféle, a hagyományos és a technológiával támogatott tanulási módra, mint tanulásszervezési eljárásokra. A „turning point” nem a technológia bevonása és nem a jelenlétitávolléti tanulás mezsgyéjén, hanem a tanulás megszervezése területén jelenik meg.

Tudományterület / tudományág

humanities > educational sciences

Faculty

Not relevant

Institution

Soproni Egyetem

Item Type: Article
SWORD Depositor: Teszt Sword
Depositing User: Csaba Horváth
Identification Number: MTMT:32852230
Date Deposited: 01 Jun 2022 07:02
Last Modified: 01 Jun 2022 07:02
URI: http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/2436

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year