Az e-tanulás segítése. A tanulásszervezés átkeretezése hagyományos és nem hagyományos környezetben

Mrázik, Julianna (2021) Az e-tanulás segítése. A tanulásszervezés átkeretezése hagyományos és nem hagyományos környezetben. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 64-72. ISSN 1589-519X

[thumbnail of 07-Mrazik_J-article-TP-2021-3-4.pdf] Szöveg
07-Mrazik_J-article-TP-2021-3-4.pdf

Download (563kB)
Hivatalos webcím (URL): http://doi.org/10.17165/TP.2021.3-4.6

Absztrakt (kivonat)

A tanulmány javaslatot tesz egy új taxonómia kialakítására az e-tanulás témakörében. Újradefiniálási törekvése a digitális oktatás, a kontakt-offline; a kontakt-online forma; a fordított osztályterem fogalmaira irányul; kitér a távolléti oktatásra, értelmezi a virtuális tanulást, a hibrid, a blended forma kérdéseit. Sürgető egy újfajta tipológia kialakítása, a meglévő fogalmak újra-definiálásával, a távolléti oktatási formák átgondolása nézőpont-váltással: a témát az e-tanulás irányából közelítve. A korábbi megfogalmazásokhoz képest a jelen tanulmányban úgy tekintünk a különféle, a hagyományos és a technológiával támogatott tanulási módra, mint tanulásszervezési eljárásokra. A „turning point” nem a technológia bevonása és nem a jelenlétitávolléti tanulás mezsgyéjén, hanem a tanulás megszervezése területén jelenik meg.

Tudományterület / tudományág

bölcsészettudományok > neveléstudományok

Kar

Nem releváns

Intézmény

Soproni Egyetem

Mű tipusa: Cikk
SWORD Depositor: Teszt Sword
Felhasználó: Csaba Horváth
A mű MTMT azonosítója: MTMT:32852230
Dátum: 01 Jún 2022 07:02
Utolsó módosítás: 01 Jún 2022 07:02
URI: http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/2436

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben