Lantos, Tünde (2021) A munkahelyi informális tanulás meghatározó szerepe a pedagógusok folyamatos szakmai fejlődésében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 41-53. ISSN 1589-519X
|
Szöveg
05-Lantos_T-article-TP-2021-3-4.pdf Download (619kB) |
Hivatalos webcím (URL): http://doi.org/10.17165/TP.2021.3-4.4
Tudományterület / tudományág
bölcsészettudományok > neveléstudományok
Kar
Nem releváns
Intézmény
Soproni Egyetem
| Mű tipusa: | Cikk |
|---|---|
| SWORD Depositor: | Teszt Sword |
| Felhasználó: | Csaba Horváth |
| A mű MTMT azonosítója: | MTMT:32852226 |
| Dátum: | 01 Jún 2022 07:00 |
| Utolsó módosítás: | 01 Jún 2022 07:00 |
| URI: | http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/2438 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika