Lantos, Tünde (2021) A munkahelyi informális tanulás meghatározó szerepe a pedagógusok folyamatos szakmai fejlődésében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 41-53. ISSN 1589-519X
| 
              
Szöveg
 05-Lantos_T-article-TP-2021-3-4.pdf Download (619kB)  | 
          
      Hivatalos webcím (URL): http://doi.org/10.17165/TP.2021.3-4.4
    
  
  
 
    Tudományterület / tudományág
bölcsészettudományok > neveléstudományok
Kar
Nem releváns
Intézmény
Soproni Egyetem
| Mű tipusa: | Cikk | 
|---|---|
| SWORD Depositor: | Teszt Sword | 
| Felhasználó: | Csaba Horváth | 
| A mű MTMT azonosítója: | MTMT:32852226 | 
| Dátum: | 01 Jún 2022 07:00 | 
| Utolsó módosítás: | 01 Jún 2022 07:00 | 
| URI: | http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/2438 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Tétel nézet | 
        

 Repozitóriumi letöltési statisztika
 Repozitóriumi letöltési statisztika