Tudlik, Csilla (2021) A pályaérdeklődés három konstruktuma, amely segíti a gimnáziumi tanulók megismerését. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 85-95. ISSN 1589-519X
Szöveg
09-Tudlik_Cs-article-TP-2021-3-4.pdf Download (893kB) |
Hivatalos webcím (URL): http://doi.org/10.17165/TP.2021.3-4.8
Tudományterület / tudományág
bölcsészettudományok > neveléstudományok
Kar
Nem releváns
Intézmény
Soproni Egyetem
Mű tipusa: | Cikk |
---|---|
SWORD Depositor: | Teszt Sword |
Felhasználó: | Csaba Horváth |
A mű MTMT azonosítója: | MTMT:32852234 |
Dátum: | 01 Jún 2022 06:59 |
Utolsó módosítás: | 01 Jún 2022 06:59 |
URI: | http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/2440 |
Actions (login required)
Tétel nézet |