Tudlik, Csilla (2021) A pályaérdeklődés három konstruktuma, amely segíti a gimnáziumi tanulók megismerését. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 85-95. ISSN 1589-519X
![]() |
Text
09-Tudlik_Cs-article-TP-2021-3-4.pdf Download (893kB) |
Official URL: http://doi.org/10.17165/TP.2021.3-4.8
Tudományterület / tudományág
humanities > educational sciences
Faculty
Not relevant
Institution
Soproni Egyetem
Item Type: | Article |
---|---|
SWORD Depositor: | Teszt Sword |
Depositing User: | Csaba Horváth |
Identification Number: | MTMT:32852234 |
Date Deposited: | 01 Jun 2022 06:59 |
Last Modified: | 01 Jun 2022 06:59 |
URI: | http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/2440 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |