Do Ambassadors Need a Relationship with the Brand or Product? The Study based on the Opinion of a Focus Group

Nyikos, Bendegúz Richárd (2022) Do Ambassadors Need a Relationship with the Brand or Product? The Study based on the Opinion of a Focus Group. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 13 (2020) (3-4). pp. 38-58. ISSN 0865-7823

[thumbnail of gt_2020_3-4_03_Nyikos.pdf] Szöveg
gt_2020_3-4_03_Nyikos.pdf

Download (1MB)
Hivatalos webcím (URL): http://doi.org/10.21637/GT.2020.3-4.03

Tudományterület / tudományág

társadalomtudományok > média- és kommunikációs tudományok

Kar

Nem releváns

Intézmény

Soproni Egyetem

Mű tipusa: Cikk
SWORD Depositor: Teszt Sword
Felhasználó: Csaba Horváth
A mű MTMT azonosítója: MTMT:33064830
Dátum: 25 Aug 2022 08:43
Utolsó módosítás: 25 Aug 2022 08:43
URI: http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/2462

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben