Hogyan kommunikál felelősen egy márka a Covid-19 járvány idején? Az IKEA esete

Papp-Váry, Árpád Ferenc és Lukács, Rita (2022) Hogyan kommunikál felelősen egy márka a Covid-19 járvány idején? Az IKEA esete. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 14 (2021) (1). pp. 26-41. ISSN 0865-7823

[thumbnail of gt_2021_1_02_Papp-Vary_Lukacs.pdf] Szöveg
gt_2021_1_02_Papp-Vary_Lukacs.pdf

Download (2MB)
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.21637%2FGT.2021.1.02

Absztrakt (kivonat)

A pandémia idején nehéz helyzetbe kerültek a márkamenedzserek, hiszen a lezárások kezdetekor nem tudták biztosan, hogy a fogyasztók elégedettsége szempontjából a marketingkampányok leállítása, változtatás nélküli folytatása vagy az adott helyzethez való igazítása jelenti-e a legoptimálisabb megoldást. A fogyasztói kutatásokból azóta már jól látszik, hogy leginkább arra volt szükségük az embereknek, hogy a mindennapi életüket körülvevő márkák továbbra is kiszámíthatóságot, biztonságot sugározzanak – sokszor akár a lassan reagáló kormányzatok helyét is átvéve a tájékoztatásban. Tanulmányunkban a témával kapcsolatos fogyasztói kutatások főbb megállapításait foglaljuk össze, illetve bemutatjuk azokat a jó gyakorlatokat az IKEA példáján, amelyek bizonyították kreativitásukat, hitelességüket, válság-állóságukat és társadalmi felelősségüket fogyasztóik szemében.

Tudományterület / tudományág

társadalomtudományok > média- és kommunikációs tudományok

Kar

Nem releváns

Intézmény

Soproni Egyetem

Mű tipusa: Cikk
SWORD Depositor: Teszt Sword
Felhasználó: Csaba Horváth
A mű MTMT azonosítója: MTMT:33129662
Dátum: 10 Okt 2022 08:17
Utolsó módosítás: 10 Okt 2022 08:17
URI: http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/2497

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben