Horváth, Kornélia Zsanett (2023) Mit ígér Bükfürdő? A városmárka-kommunikáció lehetséges eszközei és csoportosításuk a POE-modell alapján. In: TÁRSADALOM – GAZDASÁG – TERMÉSZET: SZINERGIÁK A FENNTARTHATÓ FEJLŐDÉSBEN (Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából). Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 417-432. ISBN 9789633344507
Szöveg
MTU_2022_Conf_Proceedings_SOE_LKK_s8_Horvath.pdf - NEM RÉSZLETEZETT Download (2MB) |
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.35511/978-963-334-450-7_s8_Horv...
Tudományterület / tudományág
társadalomtudományok > média- és kommunikációs tudományok
Kar
Nem releváns
Intézmény
Soproni Egyetem
Mű tipusa: | Könyv része |
---|---|
SWORD Depositor: | Teszt Sword |
Felhasználó: | Csaba Horváth |
A mű MTMT azonosítója: | MTMT:33720491 |
Dátum: | 30 Már 2023 07:33 |
Utolsó módosítás: | 06 Ápr 2023 08:52 |
URI: | http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/2624 |
Actions (login required)
Tétel nézet |