Mit ígér Bükfürdő? A városmárka-kommunikáció lehetséges eszközei és csoportosításuk a POE-modell alapján

Horváth, Kornélia Zsanett (2023) Mit ígér Bükfürdő? A városmárka-kommunikáció lehetséges eszközei és csoportosításuk a POE-modell alapján. In: TÁRSADALOM – GAZDASÁG – TERMÉSZET: SZINERGIÁK A FENNTARTHATÓ FEJLŐDÉSBEN (Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából). Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 417-432. ISBN 9789633344507

[thumbnail of MTU_2022_Conf_Proceedings_SOE_LKK_s8_Horvath.pdf] Szöveg
MTU_2022_Conf_Proceedings_SOE_LKK_s8_Horvath.pdf - NEM RÉSZLETEZETT

Download (2MB)
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.35511/978-963-334-450-7_s8_Horv...

Tudományterület / tudományág

társadalomtudományok > média- és kommunikációs tudományok

Kar

Nem releváns

Intézmény

Soproni Egyetem

Mű tipusa: Könyv része
SWORD Depositor: Teszt Sword
Felhasználó: Csaba Horváth
A mű MTMT azonosítója: MTMT:33720491
Dátum: 30 Már 2023 07:33
Utolsó módosítás: 06 Ápr 2023 08:52
URI: http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/2624

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben