Mit ígér Bükfürdő? A városmárka-kommunikáció lehetséges eszközei és csoportosításuk a POE-modell alapján

Horváth, Kornélia Zsanett (2023) Mit ígér Bükfürdő? A városmárka-kommunikáció lehetséges eszközei és csoportosításuk a POE-modell alapján. In: TÁRSADALOM – GAZDASÁG – TERMÉSZET: SZINERGIÁK A FENNTARTHATÓ FEJLŐDÉSBEN (Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából). Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 417-432. ISBN 9789633344507

[thumbnail of MTU_2022_Conf_Proceedings_SOE_LKK_s8_Horvath.pdf] Text
MTU_2022_Conf_Proceedings_SOE_LKK_s8_Horvath.pdf - NEM RÉSZLETEZETT

Download (2MB)
Official URL: https://doi.org/10.35511/978-963-334-450-7_s8_Horv...

Tudományterület / tudományág

social sciences > media- and communication studies

Faculty

Not relevant

Institution

Soproni Egyetem

Item Type: Book Section
SWORD Depositor: Teszt Sword
Depositing User: Csaba Horváth
Identification Number: MTMT:33720491
Date Deposited: 30 Mar 2023 07:33
Last Modified: 06 Apr 2023 08:52
URI: http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/2624

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year