The Psychological Effects of Celebrity Endorsement on the Consumer Purchasing Behavior

Nyikos, Bendegúz Richárd és Pankotay, Fruzsina Magda (2022) The Psychological Effects of Celebrity Endorsement on the Consumer Purchasing Behavior. In: Proceedings of the 37th International Business Information Management Association Conference (IBIMA) 30-31 May 2021, Cordoba, Spain. IBIMA, Córdoba. ISBN 9780999855164

[thumbnail of 37thIBIMAConferenceProceedingsNyikosPankotay.pdf] Szöveg
37thIBIMAConferenceProceedingsNyikosPankotay.pdf

Download (173kB)

Tudományterület / tudományág

társadalomtudományok
társadalomtudományok > közgazdaságtudományok

Kar

Nem releváns

Intézmény

Soproni Egyetem

Mű tipusa: Könyv része
SWORD Depositor: Teszt Sword
Felhasználó: Csaba Horváth
A mű MTMT azonosítója: MTMT:32100251
Dátum: 25 Júl 2023 07:33
Utolsó módosítás: 25 Júl 2023 07:33
URI: http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/2771

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben