Nyikos, Bendegúz Richárd és Pankotay, Fruzsina Magda (2022) The Psychological Effects of Celebrity Endorsement on the Consumer Purchasing Behavior. In: Proceedings of the 37th International Business Information Management Association Conference (IBIMA) 30-31 May 2021, Cordoba, Spain. IBIMA, Córdoba. ISBN 9780999855164
Szöveg
37thIBIMAConferenceProceedingsNyikosPankotay.pdf Download (173kB) |
Tudományterület / tudományág
társadalomtudományok
társadalomtudományok > közgazdaságtudományok
Kar
Nem releváns
Intézmény
Soproni Egyetem
Mű tipusa: | Könyv része |
---|---|
SWORD Depositor: | Teszt Sword |
Felhasználó: | Csaba Horváth |
A mű MTMT azonosítója: | MTMT:32100251 |
Dátum: | 25 Júl 2023 07:33 |
Utolsó módosítás: | 25 Júl 2023 07:33 |
URI: | http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/2771 |
Actions (login required)
Tétel nézet |