Reményi, Andrea (2024) Metamarketing: fenntartható innovációk a valós és virtuális lehetőségek imperatív szimbiózisa mentén. In: FENNTARTHATÓSÁGI ÁTMENET: KIHÍVÁSOK ÉS INNOVATÍV MEGOLDÁSOK - Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 237-260. ISBN 9789633344996
Szöveg
MTU_2023_Conf_Proceedings_SOE_LKK_pp.237-260_Remenyi.pdf Download (1MB) |
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.35511/978-963-334-499-6-Remenyi
Tudományterület / tudományág
társadalomtudományok > média- és kommunikációs tudományok
Kar
Nem releváns
Intézmény
Soproni Egyetem
Mű tipusa: | Könyv része |
---|---|
SWORD Depositor: | Teszt Sword |
Felhasználó: | Csaba Horváth |
A mű MTMT azonosítója: | MTMT:34776716 |
Dátum: | 15 Ápr 2024 08:09 |
Utolsó módosítás: | 15 Ápr 2024 08:09 |
URI: | http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/3103 |
Actions (login required)
Tétel nézet |