Reményi, Andrea (2024) Metamarketing: fenntartható innovációk a valós és virtuális lehetőségek imperatív szimbiózisa mentén. In: FENNTARTHATÓSÁGI ÁTMENET: KIHÍVÁSOK ÉS INNOVATÍV MEGOLDÁSOK - Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 237-260. ISBN 9789633344996
Text
MTU_2023_Conf_Proceedings_SOE_LKK_pp.237-260_Remenyi.pdf Download (1MB) |
Official URL: https://doi.org/10.35511/978-963-334-499-6-Remenyi
Tudományterület / tudományág
social sciences > media- and communication studies
Faculty
Not relevant
Institution
Soproni Egyetem
Item Type: | Book Section |
---|---|
SWORD Depositor: | Teszt Sword |
Depositing User: | Csaba Horváth |
Identification Number: | MTMT:34776716 |
Date Deposited: | 15 Apr 2024 08:09 |
Last Modified: | 15 Apr 2024 08:09 |
URI: | http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/3103 |
Actions (login required)
View Item |