Károly, Róbert and Lukács, Rita and Papp-Váry, Árpád Ferenc (2024) A public relations (PR) tevékenység határai és viszonya a marketinghez - Egy PR szakemberek körében végzett kvantitatív kutatás eredményei. In: FENNTARTHATÓSÁGI ÁTMENET: KIHÍVÁSOK ÉS INNOVATÍV MEGOLDÁSOK - Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 572-590. ISBN 9789633344996
![]() |
Text
MTU_2023_Conf_Proceedings_SOE_LKK_pp.572-590_Karoly-Lukacs-Papp-Vary.pdf Download (1MB) |
Official URL: https://doi.org/10.35511/978-963-334-499-6-Karoly-...
Tudományterület / tudományág
social sciences
social sciences > media- and communication studies
Faculty
Not relevant
Institution
Soproni Egyetem
Item Type: | Book Section |
---|---|
SWORD Depositor: | Teszt Sword |
Depositing User: | Csaba Horváth |
Identification Number: | MTMT:34777425 |
Date Deposited: | 15 Apr 2024 07:14 |
Last Modified: | 15 Apr 2024 07:14 |
URI: | http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/3125 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |