A public relations (PR) tevékenység határai és viszonya a marketinghez - Egy PR szakemberek körében végzett kvantitatív kutatás eredményei

Károly, Róbert és Lukács, Rita és Papp-Váry, Árpád Ferenc (2024) A public relations (PR) tevékenység határai és viszonya a marketinghez - Egy PR szakemberek körében végzett kvantitatív kutatás eredményei. In: FENNTARTHATÓSÁGI ÁTMENET: KIHÍVÁSOK ÉS INNOVATÍV MEGOLDÁSOK - Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 572-590. ISBN 9789633344996

[thumbnail of MTU_2023_Conf_Proceedings_SOE_LKK_pp.572-590_Karoly-Lukacs-Papp-Vary.pdf] Szöveg
MTU_2023_Conf_Proceedings_SOE_LKK_pp.572-590_Karoly-Lukacs-Papp-Vary.pdf

Download (1MB)
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.35511/978-963-334-499-6-Karoly-...

Tudományterület / tudományág

társadalomtudományok
társadalomtudományok > média- és kommunikációs tudományok

Kar

Nem releváns

Intézmény

Soproni Egyetem

Mű tipusa: Könyv része
SWORD Depositor: Teszt Sword
Felhasználó: Csaba Horváth
A mű MTMT azonosítója: MTMT:34777425
Dátum: 15 Ápr 2024 07:14
Utolsó módosítás: 15 Ápr 2024 07:14
URI: http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/3125

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben