A public relations (PR) tevékenység határai és viszonya a marketinghez - Egy PR szakemberek körében végzett kvantitatív kutatás eredményei

Károly, Róbert and Lukács, Rita and Papp-Váry, Árpád Ferenc (2024) A public relations (PR) tevékenység határai és viszonya a marketinghez - Egy PR szakemberek körében végzett kvantitatív kutatás eredményei. In: FENNTARTHATÓSÁGI ÁTMENET: KIHÍVÁSOK ÉS INNOVATÍV MEGOLDÁSOK - Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 572-590. ISBN 9789633344996

[thumbnail of MTU_2023_Conf_Proceedings_SOE_LKK_pp.572-590_Karoly-Lukacs-Papp-Vary.pdf] Text
MTU_2023_Conf_Proceedings_SOE_LKK_pp.572-590_Karoly-Lukacs-Papp-Vary.pdf

Download (1MB)
Official URL: https://doi.org/10.35511/978-963-334-499-6-Karoly-...

Tudományterület / tudományág

social sciences
social sciences > media- and communication studies

Faculty

Not relevant

Institution

Soproni Egyetem

Item Type: Book Section
SWORD Depositor: Teszt Sword
Depositing User: Csaba Horváth
Identification Number: MTMT:34777425
Date Deposited: 15 Apr 2024 07:14
Last Modified: 15 Apr 2024 07:14
URI: http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/3125

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year