Sztármárka-építés hosszú távon: Cristiano Ronaldo és CR7 márkájának megítélése – Egy kvalitatív kutatás tapasztalatai

Korim, Dorina és Papp-Váry, Árpád Ferenc (2024) Sztármárka-építés hosszú távon: Cristiano Ronaldo és CR7 márkájának megítélése – Egy kvalitatív kutatás tapasztalatai. In: FENNTARTHATÓSÁGI ÁTMENET: KIHÍVÁSOK ÉS INNOVATÍV MEGOLDÁSOK - Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 609-622. ISBN 9789633344996

[thumbnail of MTU_2023_Conf_Proceedings_SOE_LKK_pp.609-622_Korim-Papp-Vary.pdf] Szöveg
MTU_2023_Conf_Proceedings_SOE_LKK_pp.609-622_Korim-Papp-Vary.pdf

Download (1MB)
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.35511/978-963-334-499-6-Korim-P...

Tudományterület / tudományág

társadalomtudományok
társadalomtudományok > média- és kommunikációs tudományok

Kar

Nem releváns

Intézmény

Soproni Egyetem

Mű tipusa: Könyv része
SWORD Depositor: Teszt Sword
Felhasználó: Csaba Horváth
A mű MTMT azonosítója: MTMT:34777448
Dátum: 15 Ápr 2024 07:12
Utolsó módosítás: 15 Ápr 2024 07:12
URI: http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/3127

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben